Пред неколку месеци електричниот модел на BYD Seagull со почетна цена од помалку од 10.000 долари на кинескиот пазар привлече големо внимание кај медиумите кои го следат автомобилскиот пазар. Речиси е невозможно да се натпреварува со такви бројки, особено со традиционалните производители на автомобили, но минатата недела се појави електричен автомобил кој покажа дека е можно да се направи и пониско од тоа.
Станува збор за возило на Wuling, компанија создадена од партнерството на кинеската SAIC (која го поседува мнозинството) и GM, додека мал удел имаат уште неколку кинески компании. Wuling минатата година го лансираше моделот Bingо кој продаде 280.000 парчиња, а сега е претставена неговата нова и подостапна верзија. Иако дизајнот на автомобилот не е променет, направени се одредени подобрувања околу опремата и максималната брзина е зголемена и автомобилот сега генерално обезбедува поголема вредност за парите.
А тој влог, за електромобил, воопшто не е голем. Имено, почетната цена на новата верзија на Wuling Bingo е само 7.850 долари. Ова е бројка за кинескиот пазар претворена од јуани во долари. Bingo е достапно во неколку други верзии, а најскапата од нив е поевтина од 12 илјади долари. Разликата меѓу овие две верзии е главно во моторот и опсегот, а оваа разлика е забележлива. Имено, со најевтината, лесна верзија, автомобилот може да помине само нешто повеќе од 200 километри со едно полнење на батеријата, додека досегот на најскапата, премиум верзијата Lingxi е двојно подолг. Во продажба има уште два модели со цена од околу 10.000 долари и автономија од 333 километри.
Димензиите на автомобилот исто така останаа непроменети и изнесуваат 395/1708/1580 mm, па затоа е компактно возило првенствено наменето за градско возење. Иако цената е ниска, во автомобилот не недостасува технологија. Корисниците ќе го ценат централниот екран од 10,25 инчи, клучот за далечински управувач со овозможен Bluetooth, електронската рачна сопирачка и способност за автоматско паркирање. Треба да ги споменеме и прилагодливите кожни седишта и дури 1240 литри багажен простор кога задните седишта се спуштени.
Моторот од 50 kW може да го влече автомобилот до 130 km/h, но овој мотор е достапен само во 3 поскапи верзии, додека со најевтината верзија со мотор од 30 kW можете да достигнете максимални 100 km/h. Капацитетот на батеријата е од 17,3 kWh кај лесниот модел до 37,9 kWh кај најсилниот модел. Сите, вклучувајќи ја и најевтината верзија, поддржуваат брзо полнење, така што батеријата може да се наполни од 30 до 80 проценти за 35 минути.
Иако овој автомобил е достапен на некои пазари надвор од Кина, како на Филипините, нема информации дека би можел да се појави во продажба на европскиот пазар, а доколку се случи, неговата цена ќе биде повисока.