Може ли пониско од ова? Новиот кинески електричен автомобил има непобедлива цена!

од Vladimir Zorba
5,8K прегледи

Пред неколку месеци електричниот модел на BYD Seagull со почетна цена од помалку од 10.000 долари на кинескиот пазар привлече големо внимание кај медиумите кои го следат автомобилскиот пазар. Речиси е невозможно да се натпреварува со такви бројки, особено со традиционалните производители на автомобили, но минатата недела се појави електричен автомобил кој покажа дека е можно да се направи и пониско од тоа.

Станува збор за возило на Wuling, компанија создадена од партнерството на кинеската SAIC (која го поседува мнозинството) и GM, додека мал удел имаат уште неколку кинески компании. Wuling минатата година го лансираше моделот Bingо кој продаде 280.000 парчиња, а сега е претставена неговата нова и подостапна верзија. Иако дизајнот на автомобилот не е променет, направени се одредени подобрувања околу опремата и максималната брзина е зголемена и автомобилот сега генерално обезбедува поголема вредност за парите.

А тој влог, за електромобил, воопшто не е голем. Имено, почетната цена на новата верзија на Wuling Bingo е само 7.850 долари. Ова е бројка за кинескиот пазар претворена од јуани во долари. Bingo е достапно во неколку други верзии, а најскапата од нив е поевтина од 12 илјади долари. Разликата меѓу овие две верзии е главно во моторот и опсегот, а оваа разлика е забележлива. Имено, со најевтината, лесна верзија, автомобилот може да помине само нешто повеќе од 200 километри со едно полнење на батеријата, додека досегот на најскапата, премиум верзијата Lingxi е двојно подолг. Во продажба има уште два модели со цена од околу 10.000 долари и автономија од 333 километри.

Димензиите на автомобилот исто така останаа непроменети и изнесуваат 395/1708/1580 mm, па затоа е компактно возило првенствено наменето за градско возење. Иако цената е ниска, во автомобилот не недостасува технологија. Корисниците ќе го ценат централниот екран од 10,25 инчи, клучот за далечински управувач со овозможен Bluetooth, електронската рачна сопирачка и способност за автоматско паркирање. Треба да ги споменеме и прилагодливите кожни седишта и дури 1240 литри багажен простор кога задните седишта се спуштени.

Моторот од 50 kW може да го влече автомобилот до 130 km/h, но овој мотор е достапен само во 3 поскапи верзии, додека со најевтината верзија со мотор од 30 kW можете да достигнете максимални 100 km/h. Капацитетот на батеријата е од 17,3 kWh кај лесниот модел до 37,9 kWh кај најсилниот модел. Сите, вклучувајќи ја и најевтината верзија, поддржуваат брзо полнење, така што батеријата може да се наполни од 30 до 80 проценти за 35 минути.

Иако овој автомобил е достапен на некои пазари надвор од Кина, како на Филипините, нема информации дека би можел да се појави во продажба на европскиот пазар, а доколку се случи, неговата цена ќе биде повисока.

Слични содржини