Cybertruck на Tesla моментално се произведува само за американскиот пазар, делумно благодарение на регулативите за полабави возила во земјата. Сепак, тоа наскоро би можело да се промени, бидејќи извршниот директор на Tesla, Илон Маск, изјави дека глобалната верзија на Cybertruck би можела да влезе во производство веќе во 2025 година.
Сепак, работите не се толку едноставни, пишува „Index.“
Според Маск, глобалната верзија на овој електричен пикап би можела да се разликува од онаа што моментално се продава во САД, бидејќи меѓународните регулативи најверојатно ќе го принудат производителот да направи големи промени во дизајнот.
„Можеби ќе можеме да го потврдиме за други пазари некаде следната година [2025], но оваа година тоа е само за Северна Америка“, им рече Маск на присутните на Денот на инвеститорите во 2024 година за Cybertruck.
„Го дизајниравме автомобилот со северноамерикански барања, бидејќи ако започнете со сет на меѓународни барања, тоа става многу ограничувања на Cybertruck што би го влошиле производот“, рече Маск.
Па потоа најави специјална верзија.
„Мислам дека ќе треба да направиме специјална верзија која, на пример, ќе биде во согласност со кинеските или европските регулативи, но нема смисла да се додаде таа сложеност додека не го добиеме Cybertruck во поголемо производство“, вели Маск.
Маск ги наведе високите производствени трошоци за Cybertruck – кој сè уште се произведува во мал обем во споредба со моделот Y SUV и седанот Model 3 – како причина зошто Tesla сè уште не може да изгради електричен пикап за прекуокеанските пазари.
„Има уште многу работа да се направи за да се намалат трошоците за Cybertruck. Сто пати е потешко да се премине од прототип до производство, а потоа намалувањето на трошоците за 20 проценти е потешко отколку да се постигне производство на прво место“, тој кажа.
„Би имале доволно побарувачка во другите делови на светот за Cybertruck. Каде и да оди, привлекува огромни толпи, така што не е прашање на побарувачка“, додаде Маск.
„Мораме да постигнеме масовно производство, да поминеме низ процес на намалување на трошоците – не можам доволно да нагласам колку е тежок тој процес, навистина е интензивен – тогаш мораме повторно да го потврдиме автомобилот што вклучува некои промени во дизајнот за да го доведеме во линија со други пазари“, заклучи Маск.