Има батерија и три дополнителни електромотори, но новото Bugatti е полесно од старото. Како е тоа можно?

од Vladimir Zorba
94 прегледи

Bugatti Tourbillon чини 3,8 милиони евра без данок, а кога ќе го видите, знаете зошто. Таблата со инструменти наликува на фино дотеран механички часовник, каросеријата од јаглеродни влакна нуди типична убавина на Bugatti, а под кожата е луд V16 погон со три електрични мотори. 8,3-литарскиот атмосферски V16 мотор произведува 1.000 коњски сили, а електричниот погон произведува дополнителни 800 коњски сили.

Но, и покрај огромниот бензински мотор, три дополнителни електрични батерии и нималку лесната батерија на plug-in хибридниот систем, новиот Tourbillon е полесен од претходниот Chiron. Неговата маса е „помалку од 1.995 килограми“, тврди Bugatti. Како е тоа можно?

Bugatti користеше голем број трикови за да ја одржи масата на автомобилот на разумно ниво. Батеријата воопшто не е мала. Нејзината маса не е откриена, но со капацитет од 25 kWh е релативно голема и дефинитивно не може да биде лесна. Се проценува дека ваквото пакување мора да тежи најмалку помеѓу 100 и 150 кг. Сепак, Bugatti значително заштеди на масата на батерискиот систем поради уникатниот начин на ладење. Имено, додека повеќето електрични возила користат специјални канали за ладење за отстранување на топлината од поединечни ќелии, Bugatti користи директно ладење на ќелиите како полесна алтернатива. Во овој систем, течноста циркулира околу батеријата без посебни канали. Сè уште не се јасни точните детали за овој систем, но знаеме дека вакво нешто е можно со помали батерии.

Моторите се исто така важен дел од сложувалката. Вклучувајќи ги конверторите и редукторите, Bugatti тврди дека нудат густина на моќност од 6 kW/kg. За споредба, многу други електромотори не ја постигнуваат оваа вредност ниту без конвертор на вртежен момент или менувач, односно имаат помала моќност по килограм. Интегрирањето на задниот мотор во менувачот, исто така, би ја елиминирало потребата за наменска брзина за намалување, но Bugatti допрва треба да прецизира како и каде всушност е инсталиран задниот мотор.

Новиот V16 ја компензира и масата на хибридниот систем. Како атмосферски мотор, тој ги нема четирите турбо полначи и интеркулери што ги имаше стариот W16 кај Veyron и Chiron. Така, моторот тежи само 252 килограми, во споредба со W16 Chiron, кој тежеше помеѓу 400 и 436 килограми, во зависност од верзијата.

Останатото каде што Bugatti заштеди дополнителна маса е конструкцијата на шасијата. Пакетот батерии е структурен елемент со монокок од јаглеродни влакна, предната и задната подрамка се алуминиумски одлеаноци со тенок ѕид, а многу други компоненти, со и без пружини, се направени од 3D печатен алуминиум. Сопирачките се исто така направени од карбон керамика. Дури и комплицираните инструменти се направени од низа компоненти направени од лесен титаниум и тежат само 700 грама, пишува Јутарњи.

Слични содржини