Кога автомобилот е оставен на сонце во овие жешки летни денови, влегувањето во него се претвора во вистински кошмар, но еден мал трик ви овозможува да ја намалите температурата на автомобилот за 10 степени без да мора да го запалите моторот или да вклучите клима.
Внатрешноста на автомобилот што бил на сонце изгледа како печка, а престојот во таква кабина е речиси неподнослив. Самото допирање на воланот или други делови внатре е како играње со оган, но постои јапонски трик кој брзо ќе го излади автомобилот, пишува AutoBild.
Имајте на ум дека ако го оставите возилото паркирано на сонце, температурата во кабината може да достигне 60 степени или дури и повеќе. Најдобар начин да го избегнете ова е да го оставите автомобилот паркиран под сенка или на место заштитено од сонце, но знаеме дека тоа не е секогаш можно.
Трикот да ја намалите температурата на автомобилот за десет степени за една минута не само што е многу лесен за правење, туку нема да ве чини ниту гориво, бидејќи не мора да го запалите моторот или климата.
Нормално, кога ќе стигнеме до автомобилот по долг престој на сонце, обично го палиме моторот и ја вклучуваме климата. Сепак, најпрво пожелно е малку да се излади кабината за да не мора да работи клима уредот толку многу.
Трикот за намалување на температурата за десет степени е она што е познато како јапонска техника. Она што треба да направите е да го спуштите прозорецот на совозачката врата и да ја отворите и затворите возачката врата. Тоа може да се направи и обратно, со спуштање на прозорецот на возачот и отворање и затворање на совозачката врата.
Оваа едноставна акција создава силна струја внатре која дозволува воздухот однадвор да влезе и да го исфрли воздухот што е концентриран во кабината, кој во тој момент е многу потопол.
Ако надвор е 30 степени, температурата внатре може да се движи помеѓу 40 и 50 степени. А да влезеш во кола на 40 степени не е исто како да влезеш во кола на 30 степени и климата побрзо ќе ја излади кабината.
Конечно, кога ќе го стартувате моторот, затворете ги сите прозорци и вклучете ја климата, но не на максимум. Активирајте го на ниско ниво (1 или 2). Отпрвин ќе забележите дека излегува топол воздух, но неколку секунди подоцна ќе почне да излегува и поладен воздух. По неколку минути зголемете го протокот на воздух и затворете ги прозорците.