Германскиот моден гигант Hugo Boss ја комплетираше продажбата на руската подружница

од Vladimir Zorba
18 прегледи

Германскиот моден гигант Hugo Boss ја заврши работата во Русија, објави компанијата во вторникот.

Групацијата ја продаде својата руска подружница на долгогодишниот партнер на големо Stockmann JSC, се вели во соопштението.

„Како резултат на тоа, Hugo Boss повеќе нема да биде застапувана од сопствена подружница во Русија“, изјави портпаролот на компанијата.

Руските власти веќе го одобрија договорот, кој претходно беше најавуван и се работи со месеци.

Хуго Бос ги затвори своите продавници во Русија и го суспендираше својот онлајн бизнис во земјата во март 2022 година, набргу откако Москва ја започна својата целосна инвазија на Украина.

Бизнисот на компанијата во Украина и Русија учествуваше со околу 3 отсто од групната продажба во 2021 година, се вели во извештајот.

Испорачувајќи ги резултатите од вториот квартал во вторникот, главниот извршен директор Даниел Гридер ја објави намерата на групацијата да ги намали трошоците по падот на профитот.

Послабата потрошувачка клима и повисоките трошоци за маркетинг и акции доведоа до пад на профитот на 37 милиони евра (40 милиони долари) во вториот квартал, околу половина од цифрата од претходната година.

Како одговор, компанијата ќе се обиде да најде заштеди во набавките, маркетингот и администрацијата, приспособувајќи ги структурите на трошоците во малопродажбата „во согласност со тековните трендови на клиентите“.

Групата веќе ја намали својата прогноза за годината откако ги претстави прелиминарните бројки во средината на јули.

Компанијата сега очекува продажбата да се зголеми за помеѓу 1% и 4% до опсег од 4,2 до 4,35 милијарди евра. Претходно, бројката беше прогнозирана помеѓу 3% и 6%.

Разочарувачките резултати доаѓаат откако Hugo Boss постави рекорд во продажба минатата година.

Пред три години, компанијата со седиште во Мецинген претстави нова стратегија за раст со цел да ја удвои продажбата на 4 милијарди евра до 2025 година.

„Нашата визија е да станеме водечка светска модна платформа управувана од технологијата. Значително ќе го промениме начинот на кој комуницираме со потрошувачите“, најави тогаш Гридер.

„Нашата цел е да го удвоиме нашиот промет до 4 милијарди евра до 2025 година и да станеме еден од 100-те најдобри светски брендови.

Слични содржини