Повеќето потрошувачи би сакале да купуваат производи кои имаат позитивно влијание врз животната средина и општеството, но многумина се збунети околу тоа како најдобро да се идентификуваат одржливите карактеристики на производот, според новото истражување на 2.000 купувачи во Велика Британија, нарачано од гигантот за е-трговија Amazon.
Истражувањето покажа дека две третини од испитаниците сакаат да купуваат производи кои имаат позитивно влијание, додека 63% сакаат трговците на мало да им помогнат да идентификуваат поодржливи производи.
Само седум отсто од потрошувачите рекле дека секогаш го разбираат влијанието на производот врз животната средина при купувањето, додека 18 отсто рекле дека е лесно да се одредат одржливите карактеристики на производот, пренесува Business Green.
Повеќе од три четвртини од испитаниците рекле дека е поголема веројатноста да веруваат во тврдењата за одржливост на производот доколку тие се поддржани со официјална сертификација од реномирана организација, додека 41% рекле дека се откажале од купувањето кога не веруваат или не ги разбираат тврдењата за одржливост.
Дополнително, третина од испитаниците тврделе дека е поголема веројатноста да пробаат нов бренд или производ доколку неговите социјални, етички и еколошки карактеристики се јасно наведени на самиот производ или во моментот на купување преку Интернет.
Amazon се обидува да ја исполни оваа растечка побарувачка на потрошувачите преку својата етикета „Climate Pledge Friendly“, која ги истакнува производите што може да се пофалат со низа одржливи карактеристики и добиле реномирани сертификати од трета страна, како што се оние доделени од Rainforest Alliance, Fairtrade International и Forest Stewardship Council. .
Amazon соопшти дека од лансирањето на етикетата „Climate Pledge Friendly“ во 2020 година, речиси 37,6 милиони клиенти се префрлиле на производи означени преку програмата, што резултирало со продажба на над 1,16 милијарди артикли.
Бројот на продадени производи со ознаката е зголемен за 42% од 2022 година, а до денес изборот на производи означени како „Climate Pledge Friendly“ се зголеми на повеќе од 1,4 милиони производи на глобално ниво, што е 157% зголемување во однос на нивото од 2022 година
Компанијата соопшти дека комерцијалниот успех на иницијативата испратил „силен сигнал до продавачите на Amazon дека клиентите сакаат да купуваат производи со карактеристики за одржливост“.
Истражувањето покажа дека најбараните карактеристики за одржливост што ги бараат купувачите во Велика Британија се благосостојбата на животните, проследено со намалено пакување, производи направени со хемикалии безбедни за здравјето на луѓето и животната средина и предмети направени од рециклирани материјали.
Првите пет категории на производи каде што купувачите од Велика Британија очекуваат да најдат поодржливи опции вклучуваат храна и пијалоци, производи за чистење, козметика и убавина, облека и електроника и апарати.