Lotus драстично го промени своето работење во последните години. По влезот на нов инвеститор, асортиманот беше реновиран, започна електрификацијата. Продажбата брзо скокна, но загубите се зголемуваат.
Lotus Tech, дел од Lotus Group задолжени за продажба, објави дека нејзината нето загуба се зголемила на 202 милиони долари во периодот април-јуни од 193 милиони долари една година порано, пишува Automotive News Europe. И сето тоа во квартал во кој приходите скокнале од 111 на 225 милиони долари.
Компанијата досега продаде 4.873 автомобили на глобално ниво оваа година, што е зголемување од 239% во споредба со минатата година. Наглото зголемување може да се препише на почетокот на испораките на два нови електрични автомобили Lotus, теренецот Electra и седанот Emeya.
Сега, откако се зголемија загубите и забележаа проблеми на пазарот на електрични автомобили, Lotus ја менува својата политика. Веќе е најавено дека се движи од планот за продажба на 26.000 автомобили годишно кон значително поскромна цел.
„По проценката на еволуирачките пазарни услови и несигурноста што ја предизвикуваат новите тарифни политики на САД и ЕУ, компанијата ја ревидираше целта за испорака во 2024 година на 12.000 единици“, се вели во соопштението на Lotus Tech објавено во средата.
Во Lotus тие ја оправдуваат загубата со зголемување на трошоците за продажба и маркетинг поврзани со неговото проширување. Затоа, тие сега започнуваат стратешки план наречен „Win26“, кој има за цел „понатамошно оптимизирање на внатрешните процеси и структури, спроведување мерки за намалување на трошоците и рекалибрирање на плановите за производи за исполнување на глобално различни пазари“. Крајната цел е да се постигне позитивен оперативен готовински тек.
Да потсетиме, Lotus е под контрола на кинескиот гигант Geely, кој го поседува и Volvo, но и финансиски не многу добриот Polestar. Последниве забележаа загуба од 242 милиони долари поради намалувањето на побарувачката за електрични возила, па не е чудно што на чело на брендот се донесе нов лик. Мајкл Лохшелер го заменува Томас Ингенлат, кој го предводеше брендот од неговото основање во 2017 година.