Извршниот директор на Mercedes: Се подготвуваме за мајката на сите битки

од Vladimir Zorba
81 прегледи

Шефот на германскиот производител на автомобили Mercedes-Benz ја подготвува својата компанија за „дарвинистичка битка“ додека европските автомобилски гиганти се борат со падот на побарувачката и нападот на кинеските ривали.

Европските производители на автомобили направија значителен продор на кинескиот пазар гладен за ЕВ, реагирајќи на неочекуваното забавување на развојот на технологијата во Европа.

Сепак, слична презаситеност на побарувачката во Кина и појавата на евтини конкуренти од регионот ги оставија европските производители на автомобили да се борат со пожарите дома и во странство. За Калениус, ова ги остава во клучен момент на „тонење“ или „пливање“.

„Морате да управувате со стресот, да продолжите да инвестирате, да продолжите да иновирате и да бидете сигурни дека на крајот од оваа „дарвинистичка битка“ вие сте еден од преостанатите борци“, рече Калениус на конференцијата „Глобален дијалог“ во Берлин, објави Ројтерс.

Како и другите европски производители на автомобили, Mercedes се соочи со тешкотии во изминатата година. Пазарот на автомобили го потресе рамниот раст во секторот на електрични возила, зголемената конкуренција од кинеските компании и намаленото расположение на потрошувачите во Кина. Акциите на Mercedes паднаа за повеќе од 10% во 2024 година.

Сепак, групацијата ги надмина германските ривали Volkswagen и BMW оваа година, помагајќи и да стане најголемиот германски производител на автомобили по пазарна вредност.

VW води огромна битка со својот работнички совет за намалување на работната сила, бидејќи цели 10 милијарди евра заштеда. Во септември, производителот на автомобили го издаде своето второ предупредување за профит за три месеци.

Во меѓувреме, BMW ја намали својата перспектива за 2024 година во август поради проблеми со системот за сопирање и сопствената борба со „потисната побарувачка“ во Кина.

Mercedes-Benz претходно оваа година се откажа од амбициозното ветување дека ќе биде целосно електрично до 2030 година и издаде свое предупредување за профит во јули.

Некои европски производители на автомобили реагираа со вознемиреност на тарифите наметнати на кинеските електрични возила, откако ги прекинаа нивните партнерски улоги со кинеските компании. Сепак, Калениус сега гледа на следната фаза од револуцијата во производството на автомобили.

Чувството на Келениус го дели и шефот на Формула 1 на Mercedes, Тото Волф.

Во изјава за „Fortune“, извршниот директор на Mercedes-AMG Petronas, Волф, рече дека ја поздравува можноста кинеските производители на автомобили да се приклучат на Ф1.

Производителите на автомобили го користат своето присуство во трките за да изградат врвна технологија која еден ден ќе го најде својот пат во потрошувачките автомобили на производителот, нешто што Волф мисли дека доаѓањето на кинеските производители на автомобили го прави неизбежно.

„Мислам дека е само прашање на време кога кинеските брендови ќе ја откријат иновативната природа на Ф1 и придобивките што може да ги донесе на друмските автомобили и огромната маркетиншка моќ што ја [има].“

Слични содржини