Најмоќниот Mini модел со три врати кој сè уште е придвижуван од 2.0-литарски турбо бензинец со четири цилиндри сега е достапен само во комбинација со 8-брзински автоматски менувач со двојна спојка.
Недолго по претставувањето на првиот JCW Mini напојуван само на струја во британската автомобилска компанија под покровителство на BMW, тие се погрижија и да предизвикаат насмевка на лицето на потенцијалните купувачи кои покрај најмоќниот модел Mini, сепак претпочитаат мотор со внатрешно согорување, бидејќи на сцената пристигна новиот JCW, кој е достапен во две каросериски верзии.
Cooper S повеќе не е најмоќната верзија на Mini со три врати од новата генерација (F66), бидејќи на врвот на пирамидата сега се наоѓа верзијата John Cooper Works, која овојпат исто така е придвижувана од две- литарски четирицилиндричен турбо бензински мотор, со значително поголем вртежен момент во најновата еволуција, така што возачот може да смета на 380 Nm наместо претходните 320.
Моќноста на моторот (231 КС) остана непроменета, а споменатите бројки се доволни за хечбекот JCW да достигне 0 до 100 km/h за 6,1 секунда и да достигне 250 km/h. Верзијата со помек преклопен покрив „доцни“ 0,3 секунди од нула до 100 km/h и достигнува 245 km/h.
Она што веројатно нема да ги задоволи сите е одлуката на Оксфорд дека новиот JCW нема да се нуди во комбинација со мануелниот менувач кој беше опционален со претходната генерација на JCW, затоа што овој пат во приказната останува само 8-брзинскиот автоматски менувач со двојна спојка, кој може да се управува со алуминиумски лостови зад мултифункционалниот волан со три краци обвиен со кожа.
Меѓу деталите што го издвојуваат новиот Mini JCW во двете верзии на каросеријата од останатиот дел од компанијата се поголемите отвори за премин на воздух во предниот браник и централно поставениот крај на издувниот систем, а интересно е што на кабрио верзијата (чиј електрично управуван покрив се спушта/крева за 18 секунди) куќиштата на задните LED светла останаа исти како кај претходната генерација.
Ако Mini остане на својата претходна одлука да нуди само електрични автомобили од почетокот на следната деценија, тогаш ова се нивните последни најмоќни модели придвижувани од SUS мотор.