Федерален регулатор им нареди на Apple и Goldman Sachs да платат вкупно 89 милиони долари за заведување на потрошувачите и неправилно справување со спорови поврзани со трансакциите на корисниците на Apple Card.
Бирото за финансиска заштита на потрошувачите (CFPB) укажува на „неуспеси во услугите на клиентите и лажни информации“ поврзани со кредитната картичка на Apple и Goldman. Apple не испрати десетици илјади спорови за Apple Card до Goldman, а кога беа пријавени тие спорови за корисници, инвестициската банка не ги почитуваше федералните прописи за истражување, соопшти агенцијата.
Како резултат на тоа, многу потрошувачи мораа да чекаат долго време за да добијат поврат на спорните трошоци, а во некои случаи погрешно им беа додадени негативни информации во нивните кредитни извештаи, додаде CFPB.
Apple и Goldman се обвинети и дека ги довеле во заблуда клиентите на iPhone и другите уреди на Apple за купување со кредитни картички без камата. CFPB откри дека многу клиенти веруваат дека автоматски ќе добијат финансирање без камата кога купуваат уреди на Apple со Apple Card, но наместо тоа им се наплатува камата, додека Goldman погрешно претставил некои барања за рефундирање.
Во изјава, Apple рече дека дознал за „ненамерните проблеми“ пред неколку години и ги решил заедно со Goldman Sachs, додавајќи дека силно не се согласува со начинот на кој CFPB го карактеризира нивното однесување. Технолошкиот гигант со седиште во Калифорнија додаде дека „Apple Card е една од најпогодните кредитни картички за потрошувачите и е специјално дизајнирана да го поддржи финансиското здравје на корисниците“.
Портпаролот на Goldman, Ник Каркатера, ги повтори сличните чувства, истакнувајќи дека инвестициската банка е горда што го развила овој производ за кредитна картичка со Apple и е задоволна што постигнала договор со CFPB. И двете компании забележаа дека веќе работат на помош на засегнатите корисници.
Акцијата на CFPB од средата нареди враќање на средствата на потрошувачите и казни за двете компании. Од Apple се бара да плати казна од 25 милиони долари, додека Goldman мора да плати казна од 45 милиони долари, заедно со најмалку 19,8 милиони долари за реституција.
Агенцијата, исто така, му забрани на Goldman, која веќе се бори со својот поширок потрошувачки банкарски бизнис, да лансира нова кредитна картичка, освен ако не може да покаже дека производот „всушност ќе биде во согласност со законот“.
„Овие неуспеси не се само технички грешки. Тие резултираа со вистинска штета на вистинските луѓе“, рече директорот на CFPB, Рохит Чопра во подготвените забелешки, истакнувајќи дека стотици илјади корисници на Apple Card биле погодени. Во посебна изјава, тој додаде дека „големите технолошки компании и големите фирми од Волстрит не треба да се однесуваат како да се изземени од федералниот закон“.
Во 2019 година, Apple соработуваше со Goldman за да ја лансира Apple Card. Популарната кредитна картичка сега ја користи мрежата Mastercard и е длабоко интегрирана во Apple Pay. Дизајниранa е првенствено за употреба на уреди како што се iPhone или Apple Watch.
CFPB предложи Apple и Goldman да ја лансираа Apple Card предвреме, укажувајќи на предупредувањата од трети страни за технолошки проблеми пред нејзиното лансирање.
Авантурата на Goldman во потрошувачкото банкарство не помина без проблеми. Фирмата на Волстрит неодамна го прекина партнерството за кредитни картички со GM, а Barclays се појави како нејзина замена минатата недела.