Концептот Jaguar C-X75 од 2010 година никогаш не стигна до продукциската фаза, но има четири „преживеани“ примери од филмот за Џејмс Бонд „Spectre“ (2015), кои се во сопственост на колекционери. Сепак, британската компанија Callum Designs, основана од дизајнерот на концептот, го модифицираше филмскиот автомобил и го направи легален за пат.
Callum заврши одлична работа, ја модифицираше надворешната и активната аеродинамика, но и погонот и внатрешноста на болидот. Новиот проект го следи патот на првиот проект од февруари 2024 година, што значи дека два од четирите прототипи C-X75 го поминале третманот на Callum и добиле законски статус на патишта. Новиот проект е базиран на моделот Car 001 и е уште подобар од претходниот благодарение на низата модификации.
Callum го опиша Jaguar C-X75 како автомобил со голем и неисполнет потенцијал. Во новиот проект, заедно со својот тим, тој ги „комбинираше желбите на купувачот со внимателно развиените решенија, така што C-X75 го добива задоволителниот заклучок што секогаш го заслужува“.
Тимот потроши повеќе од илјада часа усовршувајќи ја каросеријата. Празнините меѓу панелите се намалени, автомобилот е обоен во Willow зелена, додека другите детали вклучуваат брусени алуминиумски рамки на прозорците, полирана метална решетка на ладилникот и уникатен капак на резервоарот за гориво, како и детали од јаглерод во задниот дел. Конечно, задните светла се подобрени во однос на дифузијата на светлината, а значката C-X75 е врежана на издувната цевка.
Промените на Callum не само што го направија автомобилот поубав, туку и новиот активен аеродинамички пакет ја подобри стабилноста и управувањето и има функција на воздушна сопирачка. Од прототипот беа земени бандажи од 20 и 21 инчи.
Спартанската внатрешност на филмскиот автомобил е трансформирана во луксузен, модерен и удобен простор. Контролната табла, централната конзола и рачката на менувачот се редизајнирани, како и нов волан и корпи обложени со кожа Bride of Weir во темно зелена и крем тонови.
Тактилните ротациони контроли на закосената централна конзола имаат интегрирани екрани на допир, а сите други функции се контролираат преку панел поставен на покривот. Автомобилот доби безжичен полнач, интеграција на Apple CarPlay, прилагоден звучен систем и дигитален ретровизор. Инженерите на Callum инсталираа климатизација и ја подобрија звучната изолација на автомобилот и работеа на вибрациите.
Jaguar C-X75 го задржува својот оригинален 5.0-литарски V8 мотор со суперполнач, кој сега е поврзан со нов седумстепен автоматски менувач со двојна спојка. Моќта се пренесува на задните тркала. Новиот софтвер и електроника го прават суперавтомобилот покорисен за секојдневно возење, а достапен е и подинамичен спортски режим кој ги „изострува“ менувачите и одговорот на притисокот на педалата за гас. Исто така, издувниот систем е погласен.
Се работеше и на суспензијата, па додаден е хидрауличен систем за подигање на предниот дел за да се избегне оштетување на шасијата при преминување преку лежечки полицајци и други пречки на патот.
Колку чинат модификациите на вториот примерок на Jaguar C-X75 не се соопштува.
Останува да се види дали и сопствениците на преостанатите два прототипа ќе го контактираат Callum за слични третмани.