Audi го лансираше брендот AUDI: Ги нема четирите прстени…

од Vladimir Zorba
54 прегледи

Audi го лансираше брендот AUDI во Кина. Добро видовте, сите букви се големи. Друг важен факт, нема ни четири прстени. Значи, овој нов бренд/подбренд е локализиран за кинескиот пазар, а врвен модел е атрактивниот електричен концепт AUDI E. Продажбата на европските брендови во Кина паѓа, така што ова треба да се протолкува и како чекор за претставување на Audi, или AUDI, со поатрактивни решенија.

Брендот AUDI е заедничко вложување помеѓу Audi и моќната кинеска компанија SAIC. Целиот проект го води Фермин Сонеира, поранешен шеф на линијата за електрични производи на Audi. Прикажаниот концепт е еден од трите идни сериски модели кои се очекува да се појават во средината на 2025 година. Долг е 4870 mm, со меѓуоскино растојание од 2950 mm, што одговара на димензиите на новиот Audi A5.

Во внатрешноста доминира масивен, заоблен 4K екран на допир кој ги интегрира таблата со инструменти, инфозабавниот систем и дигиталните странични ретровизори во еден дисплеј што ја опфаќа целата ширина на автомобилот.

Вградени се два електромотори, по еден на секоја оска, со комбинирана моќност од 775 КС и 800 Nm вртежен момент. Оние спецификации кои се посоодветни за моделот Audi RS овозможуваат спринт од 0-100 km/h за само 3,6 секунди. Во исто време, AUDI ветува нивоа на удобност и динамика на возење на Audi, заедно со софистициран ADAS специфичен за Кина.

Батеријата со капацитет од 100 kWh наводно овозможува опсег од 700 km. Архитектурата од 800 V е компатибилна со супербрзо полнење, додавајќи повеќе од 370 километри досег за само 10 минути.

Слични содржини