Откако системите за асистенција влегоа во полето на активната безбедност, но влијаеа и на стилот на возење на поединечни возачи, пристигна и автономното возење. Оттука започнаа првите проблеми со имплементацијата, па, како и електрификацијата, и овој тренд забави.
Долго време ќе гледаме возачи зад воланот, но тоа не значи дека не можат да се контролираат. Токму во таа насока оди и најновиот патент поднесен од Google преку сервисот Waymo, дознава Motor1. Станува збор за софтвер кој со користење на опремата во автомобилот би го следел однесувањето на возачот и по потреба би го коригирал.
Првата фаза би била собирање податоци со цел да се процени колку се добри вештините на возачот, односно колку добро го контролира возилото. Патентот го опфаќа и вториот дел, па според апликацијата долга 25 страници може да влезе и во областа на „корективни дејствија“.
Покрај побаналните во однос на аудио-визуелните предупредувања, постојат и опции за информирање на возачите во околината дека овој автомобил го управува возач кој не ги почитува сообраќајните правила. Конечно, софтверот може да ја преземе контролата врз возењето на возилото.
Побезопасен аспект на софтверот би бил да се научи за стилот на возење на поединец возач. Потоа, во случај нешто да се промени, лесно ќе открие дека нешто тргнало наопаку. Со други зборови, системот за предупредување за напуштање лента ќе реагира само во случаи некарактеристични за поединечен возач, како што е ненадејна промена на насоката или превртување помеѓу ленти.
Има и друга идеја, а тоа е дека софтверот ќе служи исклучиво за собирање податоци кои потоа ќе се пренесуваат до заинтересираните страни, како што тоа веќе го прави со некои други апликации.