Во време кога често се воведуваат нови електрични автомобили, а класичните мотори со внатрешно согорување само се прилагодуваат на новите прописи, нов бензински мотор е голема вест. Mercedes-Benz откри детали за новиот бензински мотор со кодно име M 252. Така, претставен е моторот што ќе биде на почетокот на гамата кај помалите автомобили. M 252 е 1,5-литарски четирицилиндричен мотор со 48-волтна (благa) хибридна технологија.
Моторот Otto, чиј процес на согорување се базира на циклусот „Милер“, ќе биде достапен со 136 КС, 163 КС и 190 КС. Покрај тоа, помошта на електромоторот обезбедува 27 КС и 85 Nm вртежен момент. Моќта се пренесува преку нов осумстепен менувач со двојна спојка 8F-eDCT. Освен со погон на предните тркала, ќе се нуди и со возила со погон на сите тркала.
Попречно монтираниот четирицилиндар напред треба да зазема малку простор. Моќта што ја создава електричниот мотор се складира во литиумска батерија од 48 волти, со капацитет до 1,3 kWh, сместена под возачкото седиште.
Електричниот мотор го поддржува бензинскиот мотор во долниот опсег на вртежи. Во градскиот сообраќај би требало да овозможи електрично возење како и електрично возење до брзина од 100 km/h. Рекуперацијата се одвива во интеракција со сите осум брзини. Покрај тоа, електричниот мотор служи како погон за „старт-стоп“ функцијата, која би требало да работи речиси незабележливо за патниците. Благодарение на новата изолација, M 252 треба да биде многу тивок.
Како дополнителни технички карактеристики, Mercedes споменува алуминиумски картер со Nanoslide технологија и глава на цилиндар со полуинтегриран дистрибутер, како и турбополнач со променлива турбина.
Првиот модел со моторот М 252, произведен во Кина, ќе биде новиот CLA, кој ќе биде лансиран во летото 2025 година, но со електричен погон. Неколку месеци подоцна, веројатно на почетокот на 2026 година, како алтернатива на купувачите ќе им биде понуден овој бензински мотор усогласен со стандардот Euro 7.