И покрај темните облаци над германската автомобилска индустрија, групацијата Volkswagen блесна со продажбата на автомобили минатиот месец, со забележителен пораст на електричните возила предводени од Enyaq.
Како што се движиме кон крајот на годината, производителите на автомобили се повеќе воведуваат попусти и (не)морални понуди за распродажба на сите залихи. Поради казната за CO2, важно е континуирано да се продаваат електрични автомобили, а октомври помина токму во нивен знак.
Податоците од Jato Dynamics, која води статистика за регистрација за 28 европски пазари ги покажуваат следните податоци: Бројот на нови регистрации на патнички возила од почетокот на годината е зголемен за 1,1 отсто на вкупно 10,79 милиони единици. Поважно за производителите, регистрациите на електрични возила се зголемија за речиси седум проценти во споредба со октомври 2023 година, што доведе до зголемување на вкупната продажба минатиот месец.
Во октомври, автомобилите на бензин беа најпопуларни меѓу европските потрошувачи, но електричните модели конечно ги покажаа своите „заби“. Така, регистрациите на бензинските автомобили се зголемени за 0,7 отсто, а кај дизел возилата и плаг-ин хибридите се намалени за 8,1 и 7,2 отсто, соодветно.
И покрај темните облаци над германската автомобилска индустрија и општиот пад на интересот за електричните автомобили, групацијата Фолксваген постигна рекорден удел на пазарот. Бројките велат дека групацијата Фолксваген минатиот месец реализирала повеќе од 287.000 нови регистрации на автомобили, што претставува зголемување од 11 отсто.
Групацијата има најголем удел на пазарот во последните три години, а тоа најмногу се должи на чисто електричните автомобили. Мора да истакнеме дека Škoda Enyaq го обезбеди првото место како најпродавано EV во Европа.
Чешкиот електричен SUV го надмина Teslin Model Y минатиот месец. Со повеќе од 11.000 регистрации и раст од приближно 35 отсто во споредба со октомври минатата година, Enyaq за прв пат стана „број 1“ во Европа во однос на месечната продажба. Моделот Y, по септемвриската „експлозија“, кога беа регистрирани речиси 29.000 примероци, мораше да се задоволи само со 8.795 продадени автомобили минатиот месец.
Од друга страна, четири од пет електрични модели на Volkswagen беа во „плус“ минатиот месец. Бројот на регистрации на треторангираниот Volkswagen ID.4 е зголемен за 24 отсто, ID.3 за 21 отсто и ID. 7 е регистриран во повеќе од 5.000 единици. И покрај добрите перформанси на електричните возила за Volkswagen Group, автомобилите на бензин и дизел сочинуваа повеќе од три четвртини од нејзините регистрации во октомври.