Брендот Maextro на Huawei официјално го претстави луксузниот електричен седан, кој всушност е соработка помеѓу Huawei и JAC, а е дизајниран да се натпреварува со „најголемите играчи“ во сегментот на седан од класата D+, вклучувајќи модели произведени од Mercedes-Maybach и Rolls-Royce. Во превод, Huawei сака да се натпреварува со производителите на најдобрите луксузни автомобили во светот.
Цените во претпродажба на S800 варираат помеѓу 124.320 и 186.510 евра, така што ова ќе биде еден од најскапите автомобили од кинеско производство. S800 е долг 5.480, широк 2.000 и висок 1.536 mm, додека меѓуоскиното растојание е 3.370 mm. Претседателот на паметните автомобили на Huawei, Ричард Ју, рече дека овие димензии го ставаат S800 во првите 0,01 отсто од возилата на патиштата во однос на големината.
Надворешниот дизајн е уникатна комбинација на класичен луксуз и футуристички елементи. Автомобилот првично ќе биде достапен во две шеми на бои, впечатлива виолетово-сребрена и потрадиционална црна. Една од најпрепознатливите дизајнерски карактеристики се бандажите. Нивниот дизајн е далеку од типичниот дизајн со повеќе краци, типичен за овој сегмент. Овие бандажи се доста слични на сетот OZ Racing или Ronal.
Заоблениот дизајн е забележлив на предната табла, која е исправена, но и помалку „кутија“ дизајнот e поврзан со луксузните седани. Исто така, дизајнот на светлата е уште една значајна карактеристика. Напред, има две LED светлосни ленти, како и главните фарови опкружени со помал извор на светлина, што го создава ефектот на „Млечен Пат“. Истиот елемент ги краси и задните светла, како и уникатните рачки на вратите.
Внатрешноста е подеднакво импресивна, со ѕвездено небо и две посебни задни седишта. Шпионските фотографии навестуваат дизајн со три екрани на контролната табла. Дебелиот B-столб веројатно придонесува за безбедноста и структурниот интегритет на возилото. Интересно е тоа што името на брендот е испишано со латински букви на страните и на задната страна, додека предното лого е на исто ниво со хаубата.
Иако конкретните детали за карактеристиките на автомобилот се уште се малку, Huawei ветува голем број „одлични карактеристики“, како што се Super Cruise, Super Maneverability, Super Awareness, Super Privacy, Super Communication, Super AI, Super Protection и Super Reliability.
S800 е опремен со технологија за самоуправување L3 и радар LiDAR поставен на покрив. Потврдена е интеграција на три интелигенции, имено интелигентно возење, интелигентна пилотска кабина и интелигентна контрола на доменот. Сето ова се напојува од втората генерација на платформата Turing.
Maextro S800 е храбар потег за Huawei и обично добро функционира на кинескиот пазар. Кинескиот пазар на електрични возила рапидно растеше во текот на изминатите неколку години, а сега купувачите на луксузни возила се подготвени да се префрлат од бензински на електрични автомобили. YangWang е доказ дека побарувачката за електрични автомобили над 90.000 евра сè уште расте, а Maextro на Huawei ќе го подигне луксузот на сосема ново ниво.