Доколку планирате да патувате во Германија, ПОДГОТВЕТЕ СЕ: Од 1 јануари нови трошоци за возачите

од Vladimir Zorba
19 прегледи

Кој е следен во Германија за замена на возачки дозволи, какви промени носи новата директива на ЕУ за возачки дозволи? Овие и многу други промени доаѓаат кај возачите следната година.

Важно и за туристите: Што значи големото градилиште на Бренер за патниците и што е ново за возачите на кампери?

Замена на возачка дозвола: Кој е следен?

Нема повеќе хартиени возачки дозволи во Германија: од 19 јануари 2025 година, никој нема да смее да има возачка дозвола со розова или сива хартија – освен ако не е роден пред 1953 година. Оние кои не спаѓаат под овој исклучок треба што е можно поскоро да се погрижат да ја заменат.

Следно ниво на данокот на CO2: цените на бензините растат

Следната фаза на надоместокот за CO2 ќе стапи на сила на 1 јануари 2025 година. Како резултат на тоа, цената ќе се зголеми од 45 на 55 евра за тон, без ДДВ. Затоа, возачите мора да очекуваат повисоки цени на горивото.

Дигитална фотографија за пасоши и лични карти по пошта

За поднесување барање за нова лична карта или пасош од мај 2025 година, доволно ќе биде да се достави дигитална фотографија од пасош. Дополнително, пасошите и личните карти треба да се доставуваат по пошта, што значи дека нема потреба физички да се подигаат од властите.

Политика за возачка дозвола: дигитална возачка дозвола и многу повеќе

Новости ќе донесе и ЕУ директивата за возачки дозволи, која се работи веќе две години. Станува збор за воведување дигитална возачка дозвола и измени на минималната возраст за возачи на камиони и автобуси. Ќе се промени и пробниот период за возачите почетници, а ќе се ажурираат и прописите за теоретскиот тест.

Сега се исклучени задолжителните лекарски прегледи и пократките периоди за замена на постарите лица. Штом ќе биде усвоена новата директива за возачка дозвола на ЕУ, Германија сè уште треба да ја имплементира во националното законодавство за промените да стапат на сила.

Ќе се укине обврската за пријавување во хотелите

Од 26 септември 2024 година, Бундестагот го усвои Четвртиот закон за црвена лента (BEG IV), кој има за цел да ги ослободи компаниите од непотребната бирократија.

Како дел од Законот за слобода од бирократија (BEG IV), кој има за цел да ги ослободи компаниите од непотребната бирократија, обврската за регистрирање германски туристи во домашните хотели повеќе нема да важи од 1 јануари 2025 година. Но, ова не важи за странските гости, тие мора да го пополнат соодветниот хартиен формулар.

Удри и бегај: Пријавувањето несреќа треба да биде полесно

Удри и бегај е кривично дело. Во иднина ќе има промени кои ќе влијаат на ублажување на казната или дури ќе доведат до неказнување. Во случај на материјална штета, лицето што ја предизвикало несреќата не треба повеќе да ја чека жртвата на местото на несреќата долго време, туку треба да ги остави своите податоци во полициска станица или дигитално во новосоздадениот центар за известување. Сè уште не е утврден точниот датум на промените.

Паркинг под надзор со скенирање на автомобил

Веќе подолго време се разговараше за таканаречените автомобили за автоматско следење на непрописно паркирање. Возилата опремени со видео системи треба да се контролираат во стационарен сообраќај и да снимаат паркирани возила за потоа да се провери дали тоа возило има дозвола за паркирање на тоа место или платено паркирање. Се уште недостасува точниот датум на спроведување на законот.

Дури и за камерите за брзина, кои истовремено ќе го „фатат“ возачот со мобилен телефон во рацете, кои се веќе тестирани во пилот-проекти, засега нема законска основа за трајно користење.

Редовни проверки на гасните системи во камп приколките

Сите камп приколки и мобилни домови со систем за течен гас мора редовно да се проверуваат од експерти во иднина. Од 19 јуни 2025 година ќе биде задолжителна контрола на секои две години. За нови возила, проверката мора да се направи пред првата употреба. Позадина: Целта е да се спречат несреќи предизвикани од протекување и дефекти во гасниот систем за готвење, ладење и греење.

Во сила стапува втората фаза од Еуро 6е стандардот

Како среден чекор кон планираниот Еуро стандард 7, стандардот за емисии Еуро 6е беше воведен за автомобили во 2023 година. Од 1 јануари 2025 година, втората фаза од Еуро 6е стандардот ќе биде задолжителна за новосертифицираните модели на автомобили. Ќе се применува за новорегистрираните возила од јануари 2026 година.

Мотоцикли: Ова се менува со новата регистрација

Од 1 јануари 2025 година за прв пат може да се регистрираат само мотоцикли со стандардот Еуро 5+. Може да се бараат исклучоци за малите флоти.

Сообраќајни прекршоци во странство

Друга директива на ЕУ се занимава со поефикасна обработка на сообраќајните прекршоци извршени во странство. Се дополнува постојното упатство од 2015 година.

Важни промени: Во иднина, сите официјални писма во кривичната постапка мора да бидат напишани на јазик што ќе го разберат прекршителите на сообраќајот. Досега ова важеше само за првото известување. Во рок од 11 месеци мора да се достави и парично известување од други земји на ЕУ.

Во иднина, приватните даватели на услуги за наплата на долгови ќе имаат забрана да процесуираат сообраќајни прекршоци. Директивата се очекува да стапи во сила на крајот на 2024 година, а националната имплементација во засегнатите земји мора да следи во рок од 30 месеци.

Слични содржини