LinkedIn: Досадни сме и на младите луѓе

од Vladimir Zorba
47 прегледи

Австралија ги забранува социјалните мрежи за деца помлади од 16 години, а LinkedIn нема проблем со тоа.

Австралија се обидува да спроведе еден од најхрабрите глобални потези досега. Во наредните денови се очекува забрана за користење на социјалните мрежи на лица помлади од 16 години. Платформите бараат проверка на возраста со помош на биометриски или национални лични карти. За разлика од Франција, Австралија не им дозволуваше на родителите да им дозволат на децата да ги користат мрежите. Ваквиот став предизвика дебати за тоа дали се работи за заштита на децата или децата се туркаат кон дел од интернетот кој е уште поризичен. Велика Британија внимателно го следи овој процес и размислува дали и таа треба да оди по овој пат.

LinkedIn смета дека ова е смешен став. Вели дека е премногу досаден за деца. Со овие правила е опфатен и LinkedIn, а платформата укажува дека не е од забавен карактер и не е наменета за деца. Додека TikTok се фокусира на трендовите, LinkedIn се занимава со професионален дискурс, деловни совети и работни места.

LinkedIn не е место каде што се собираат под 16 години за забава. Платформата има околу една милијарда корисници ширум светот. Голем процент од овие корисници не ја отвораат апликацијата неколку месеци, додека TikTok и Instagram напредуваат со дневни или дури часовни посети. Поголемиот дел од корисниците на LinkedIn се во возрасната група од 25 до 34 години, а потоа следат оние во доцните 40-ти.

Затоа, LinkedIn верува дека таквиот закон во Австралија само дополнително го комплицира нивниот бизнис со различни барања.

Слични содржини