Toyota влегува во трката со SpaceX

од Vladimir Zorba
21 прегледи

Toyota инвестира 44 милиони долари во јапонската ракетна компанија Interstellar Technologies, со цел масовно производство на лесни ракети и да се натпреварува во комерцијалната вселенска индустрија.

Оваа инвестиција, направена преку подружницата на Toyota, Woven by Toyota, е усогласена со напорите на Јапонија да го унапреди својот приватен вселенски сектор и да ја позиционира Toyota на растечкиот комерцијален вселенски пазар. Како дел од овој договор, Toyota ќе добие и место во бордот на директори на Interstellar.

Овој потег ги истакнува напорите на јапонската влада да го зајакне својот приватен вселенски сектор, кој се соочува со значителни предизвици во конкуренцијата со етаблираните гиганти како SpaceX. Додека САД и Кина лансираат десетици, па дури и стотици ракети со сателити годишно, успешните обиди за лансирање на Јапонија остануваат едноцифрени.

Interstellar, кој има амбиција да спроведува 30 лансирања годишно до почетокот на 2030-тите, ја нагласува потребата од „структурна трансформација“ на вселенската индустрија во Јапонија. Компанијата планира да ја искористи производствената експертиза на Toyota за да развие „висок квалитет, евтин и скалабилен“ процес на производство на ракети.

Претседателот на Toyota, Акио Тојода, зборуваше за инвестицијата на CES во Лас Вегас, истакнувајќи ја пошироката посветеност на компанијата за иновации во транспортот, дури и надвор од автомобилската индустрија.

Преземениот чекор вклучува и конкурентна борба со SpaceX. Тојода потсети на претходните активности на Toyota поврзани со вселената, вклучително и соработката со јапонската вселенска агенција JAXA на лунарен ровер за програмата Artemis на НАСА, пренесува MSN.

Слични содржини