Следната генерација на Land Rover Defender ќе добие електрична верзија

од Vladimir Zorba
18 прегледи

Електричната верзија на Land Rover Defender веројатно нема да се појави до крајот на деценијата, а потоа ќе пристигне во форма на модел од следната генерација и ќе се базира на нова платформа.

Главниот комерцијален директор на JRL, Ленард Хорник, потврди за Autocar дека истражувањето на британскиот производител за потенцијалот за електрификација на неговиот сегашен премиум теренец откри тешкотии во „пакувањето“, кои би можеле да бидат непремостливи.

„Наелектризирањето на сегашниот модел L663, кој се базира на платформата D7x, не е нешто што го сакаме. L663 е брилијантен во она што го прави и веќе имаме четирицилиндрична plug-in хибридна верзија, но не е лесно да се најде дополнителен простор во шасијата потребен за батериите, со оглед на оската и можностите кои се потребни“, рече Хорник.

Дури и префрлањето на Defender на 6-цилиндричниот plug-in хибриден погон на JLR со поголема батерија, кој е популарен кај клиентите на Range Rover и Range Rover Sport базирани на платформата MLA Flex, е невозможно во случајот со платформата D7x.

„Рековме дека ќе произведеме електричен модел за секоја наша нова марка, Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar. Остануваме посветени на тоа. Но, да се најде простор во сегашниот Defender е навистина, навистина тешко. Ќе мора да искористиме нешто различно“, рече директорот.

Хорник не би потврдил дали тоа значи да се чека втора генерација на Defender на нова платформа или наместо тоа да воведе друг модел со брендот Defender на посебна електрична платформа пред тоа, но неговите коментари сугерираат дека втората генерација е поверојатното сценарио.

„Електричниот модел ќе мора да направи прилично значаен чекор во еволуцијата на Defender“, рече тој.

Тој, исто така, потсети на влезот на JLR во Светскиот шампионат во рели-реид во 2026 година, кој го вклучува и легендарното рели Дакар. Во тимот ќе има два Defender OCTA.

„Ќе научиме многу само од учеството, но ова му дава на Defender OCTA чувство за цел и ќе го подобри нашиот производ со создавање на технолошки екосистем“, заклучи Хорник.

Слични содржини