Шон Пен остро го критикуваше Николас Кејџ: „Тој веќе не е актер“

од Vladimir Zorba
70 прегледи

Откако доби Оскар за неговата главна улога во филмот „Leaving Las Vegas“ во средината на 1990-тите, Николас Кејџ брзо се сврте кон акционите филмови. Во текот на следните две децении, тој прифати различни акциони улоги, вклучително и една во филмот Con Air.

Con Air на Сајмон Вест беше објавен во 1997 година. Овој филм, кој многумина го класифицираат како „толку лош што е добар“, го следи спектакуларното бегство од затвор. Кејџ предводеше импресивна актерска екипа во која беа Џон Кјузак, Џон Малкович, Стив Бушеми и Винг Рејмс. Иако филмот беше донекаде апсурден, тој беше огромен комерцијален успех, со заработка од над 224 милиони долари на бокс офисот.

И покрај финансискиот успех, колегата на Кејџ, Шон Пен, не беше импресиониран од неговата работа. Пен, кој глумеше со Кејџ во филмот Racing with the Moon од 1984 година, отворено ја критикуваше промената на насоката на кариерата на Кејџ.

„Ник Кејџ повеќе не е актер, тој е повеќе како изведувач“, изјави Пен.

Така, Пен алудирал дека Кејџ се откажал од сериозната глума и се свртел исклучиво на филмови дизајнирани за комерцијален успех. Неговите критики не застанаа тука. Во уште поостар коментар, за кој многумина претпоставуваат дека се однесува на Con Air, Пен изјави: „Ако има нешто поодвратно во филмската индустрија, тоа е проституцијата на моите колеги“.

Николас Кејџ не остана рамнодушен на критиките на Пен. Во интервју за „Гардијан“, Кејџ изјави дека се чини дека Пен обрнува премногу внимание на својата кариера. “Мислам дека тој премногу се занимава со мојата кариера. Навистина не размислувам премногу за тоа што тој прави”, одговори Кејџ.

„Шон има право на свое мислење, но за мене глумата отсекогаш била начин на изразување, во кој било формат. За мене акционите филмови се легитимна форма на изразување“, додаде тој.

Дебатата за тоа дали акционите филмови и блокбастерите се легитимна кинематска уметност не е нова. Иако многу акциони филмови кои даваат приоритет на комерцијалниот успех, но тоа не значи дека им недостасува уметничка вредност. Култните филмови како Die Hard и Mad Max: Wild Road покажаа како акциониот жанр може да биде исклучително креативен.

Пен и Кејџ можеби не се согласуваат околу тоа каде Con Air спаѓа во овој спектар, но страста на Кејџ за акциониот филм останува јасна. За него секоја улога, без разлика дали е во драма или во акционен филм, е начин да се изрази себеси и неговиот уметнички израз.

Слични содржини