Кинески автомобили: Колку би требало да бидат попустите за европскиот пазар да ги прифати?!

од Vladimir Zorba
29 прегледи

Позитивното расположение кон кинеските брендови на автомобили расте кај европските купувачи на нови автомобили, особено кај помладите луѓе. Ова предупредување доаѓа како резултат на студијата за влијанието на кинеските марки на автомобили објавена од аналитичката и консултантска фирма Escalent, која покажува дека дури и кај потрошувачите кои инаку се двоумат да купат кинески брендови, цената е клучен мотиватор.

Степенот на намалувањето на цените варира во зависност од возраста и земјата, според студијата на повеќе од 1.600 купувачи на нови автомобили во Европа (Франција, Германија, Италија, Шпанија и Велика Британија) спроведена во октомври и ноември 2024 година. Просечното намалување на цените што би ги натерало европските купувачи да ги земат предвид кинеските автомобили е 27%, додека околу една третина би биле заинтересирани ако разликата во цената е помеѓу 20% и 11%. Еден од десет испитаници (најчесто помлади купувачи) истакна дека само 10% разлика во цената ќе ги натера да размислат за кинески автомобили.

Мнозинството (72%) од купувачите очекуваат кинеските автомобили да бидат поевтини од познатите европски, јапонски и корејски марки. Кинеските марки – особено нивните електрични возила (ЕВ) – се оддалечија од имиџот на евтини копии и се сметаат за иновативни како и другите светски брендови.

Во Јужна Европа (Италија и Шпанија), каде што има попозитивен однос кон кинеските брендови, се очекуваат поголеми попусти.

Слични содржини