Renault 5 Turbo 3E е електричен мини суперавтомобил

од Vladimir Zorba
45 прегледи

Renault е дефинитивно решен да го продаде моделот 5 Turbo 3E. Откако беше најавен како концепт кон крајот на 2024 година, пристигна и сериската верзија.

Автомобилите изгледаат речиси идентично, со исклучок на мали промени како што е додавањето на логото RS зад столбовите Б. Сè уште е двосед со две врати, додека стандардниот Renault 5 има задна врата и пет седишта. Друга разлика е преносот на силата, а во случајот со моделот 5 Turbo 3E, тоа се задните тркала наместо предната оска.

„Малото широко чудовиште“ е инспирирано од моделите Renault 5 Turbo/Turbo 2, автомобилот има масивни бандажи од 20 инчи, а испакнатите задни браници ги „кријат“ тркалата во кои се сместени електромоторите. Овие мотори испорачуваат по 272 КС, така што вкупната моќност на моќниот хечбек е 544 КС.

Renault Turbo 3E забрзува од 0 до 100 km/h за околу три секунди и достигнува максимална брзина од 270 km/h. Иако фокусот е на брзината, досегот од 400 километри е многу за почит, овозможен со батерија од 70 kWh.

Иако се работи за поголем автомобил со поголема батерија, „мини суперавтомобилот“ тежи 1.450 килограми, исто колку и обичен електричен супермини опремен со батерија од 52 kWh. Дополнителната тежина беше неутрализирана во голема мера со употребата на јаглеродни влакна и надвор и внатре, а помогна и „укинувањето“ на задните врати. Сепак, до почетокот на производството, Renault ќе се обиде дополнително да го олесни овој модел.

Renault 5 Turbo 3E користи супериорна платформа од 800 V, која овозможи максимална брзина на полнење од 350 kW, додека стандардниот модел поддржува DC полнење од 100 kW. Во идеално сценарио, литиум-јонската батерија може да се наполни од 15 до 80 проценти од нејзиниот капацитет за само 15 минути.

Renault 5 веќе има помоќна верзија на Alpine A290, но Turbo 3E е сосема поинаков ѕвер. Неговата рачна сопирачка во рели стил е јасен знак дека е нешто посебно. Површините се покриени со алкантара, во внатрешноста има ролна кафез, а има и кади со безбедносни појаси со шест точки.

Нарачките ќе се отворат наскоро, додека првите испораки се очекуваат во 2027 година. Не се споменува цената, но најверојатно ќе биде во опсег од шест цифри. Renault ќе произведе само 1.980 единици, во согласност со годината кога започна продажбата на оригиналниот Renault 5 Turbo. Автомобилот ќе се продава во Европа, Австралија и Блискиот Исток.

Слични содржини