Xiaomi продал 200.000 електрични автомобили, поставува уште повисоки цели

од Vladimir Zorba
50 прегледи

Xiaomi го слави преминувањето на границата од 200.000 во продажбата на електрични автомобили, а јубилеен модел е SU7 во Magenta Red.

Оваа бројка го нагласува брзиот раст на одделот за електрични возила на Xiaomi. Она што е уште поимпресивно е брзината на испорака на автомобил. Првите 100.000 автомобили беа испорачани во период од 229 дена, додека следните 100.000 завршија во гаражите на сопствениците за само 119 дена.

Xiaomi SU7 се натпреварува со Model 3 на Tesla во Кина и има огромна побарувачка од неговото лансирање. Доаѓа во неколку верзии, имено Standard, Pro и Max, а наскоро ќе им се придружи и Ultra модел со високи перформанси. Цените се движат од 26.890 евра за моделот Standard до 66.000 евра за моделот Ultra.

Xiaomi го претстави SU7 во март минатата година и оттогаш се бори да ја следи побарувачката. И покрај тоа што е на пазарот веќе една година, популарноста на моделот SU7 не се намалува. Клиентите кои нарачуваат стандарден SU7 сега чекаат подолго од 30 недели. SU7 Ultra се очекува помеѓу 14 и 17 недели.

Толку долго чекање не е вообичаено за кинескиот пазар на електрични возила. Електричниот автомобил на Xiaomi има повеќе од 248.000 потврдени нарачки. Затоа, компанијата го зголемува својот производствен капацитет. Целта за испорака во 2025 година е зголемена на 350.000 автомобили од претходните 300.000, што претходно изгледаше амбициозно. Основачот на Xiaomi, Леи Јун, рече дека компанијата успешно го зголемува производството. Фабриката во Пекинг моментално може да произведува 150.000 единици годишно, додека втората фаза од фабриката е во изградба.

Гледајќи напред, Xiaomi планира да го лансира моделот YU7, неговиот електричен SUV, ова лето. Фокусот на компанијата на зголемување на производството значи дека очекува да стане главен играч на автомобилскиот пазар многу побрзо од најоптимистичките предвидувања.

Слични содржини