Mercedes-AMG One се подготвува долго време и резултатот очекувано е спектакуларен. Хибридниот болид има многу Формула 1 технологија, тоа е редок ѕвер, па цената од 2,27 милиони евра е оправдана. Технологијата, моќта и ексклузивноста никогаш не биле евтини. Се разбира, данокот не е вклучен овде. На автомобил кој развива 1063 КС со помош на четири електромотори му треба и одржување. Тој е вистински приказ на модерни и спектакуларни технологии и е заснован на V6 бензински мотор. Германецот Михаел Шпегел на својот YouTube канал Gercollector ги објави трошоците за одржување на овој автомобил.
Па да одиме по ред. Сопствениците на AMG One мора да се подготват за годишен сервис. Редовното одржување на Mercedes-Benz чини 42.000 евра – секоја година. Двајца вработени работат на AMG One една недела. Се менуваат маслото за менувачот, моторното масло, течноста за сопирачките и течноста за ладење, а се грижат и за погонот, филтерот за масло, вентилите, течноста за ладење и филтерот за воздух.
Ако сопственикот некогаш достигне 50.000, на дневен ред е голем ремонт на целата Формула 1 погонска група, вклучувајќи ја електричната предна оска, батеријата, сите електрични мотори и моторот со внатрешно согорување. Доколку е потребен нов погон, може да чини и до 800.000 евра, вклучувајќи нов комплет тркала. Четири нови магнезиумски тркала чинат 85.200 евра. Можете да добиете уште поевтино, бидејќи стандардните алуминиумски тркала чинат 9.100 евра.
Промените на каросеријата се исто така скапи. Новиот преден дел чини 85.000 евра, од кои 48.000 евра треба да се одвојат за долниот дел со карбонски елементи и отвори за воздух, а 37.000 евра за капакот на моторот. За нов заден дифузор треба да платите 53.000 евра. Немојте да речете дека не ве предупредивме ако најдете користен, малку користен Mercedes-AMG One во оглас… Шегата на страна, оние кои го купиле ова возило се подготвени за сите трошоци за одржување и веројатно нема да трепнат на споменатите суми.