Ѕвезда без сјај, но со стил: Новото лого на Mercedes

од Љубиша Владимиров
44 прегледи

Германскиот автомобилски гигант Mercedes-Benz го редизајнираше своето иконично лого. Редизајнот се случи без настан, фанфари или официјално соопштение за медиумите.  Од февруари 2025 година, познатата трикрака ѕвезда веќе нема 3D форма и хромирани сребрени контури. Наместо тоа, таа доби поедноставен, дводимензионален дизајн во едноставна бела боја. Новиот изглед моментално се користи исклучиво во комуникациските канали на компанијата, како што се официјалната веб-страница, социјалните мрежи, годишниот извештај, електронската пошта и разни печатени материјали.

Важно е да се напомене дека новиот дизајн не се применува на самите автомобили. Сребрената 3D ѕвезда сè уште доминира на капаците и решетките на возилата, како и на архитектонските елементи во салонот и претставништвата на брендот.

„Во комбинација со употребата на 2D верзија на логото за печатени и дигитални медиуми, ѕвездата на Mercedes-Benz ќе изгледа помодерно и визуелно поконзистентно. 3D ѕвездата ќе продолжи да се појавува на нашите возила и архитектонски елементи,“ изјави портпарол на компанијата за Auto Bild.

Овој редизајн е дел од поширокиот тренд во авто-индустријата, каде многу брендови преминаа од 3D кон 2D логотипи со цел да добијат почист, поедноставен и подинамичен изглед кој подобро одговара на дигиталните платформи. Интересно е што ова лого не е сосема ново. Mercedes во 2009 година веќе претстави речиси идентична бела 2D ѕвезда, но нејзината употреба беше краткотрајна. Само две години подоцна, компанијата се врати на 3D верзијата, која тогашното раководство ја сметаше за поимпресивна и порепрезентативна. Тоа лого остана во употреба до неодамна.

Легендарната трикрака ѕвезда датира уште од 1909 година и ја симболизира визијата на Готлиб Дајмлер за мотори кои ќе напојуваат возила на копно, вода и воздух. Од тогаш, логото помина низ бројни редизајни, но симболиката остана иста.

Слични содржини