Porsche наводно ги одложува електричните модели 718 и големиот SUV со три реда седишта

од Vladimir Zorba
6 прегледи

Porsche некогаш планираше електричните возила да сочинуваат над 80 проценти од годишната продажба до крајот на деценијата, но таа цел сега изгледа сè понереална.

Како што нè потсетува Motor1, Porsche ја потврди својата долгорочна посветеност на моторите со внатрешно согорување со најавување на лансирање на нов Macan со бензински мотор за неколку години. Дополнително, Panamera и Cayenne ќе ги задржат моторите со внатрешно согорување до 2030-тите.

Според новиот извештај објавен од „Automobilwoche“, Porsche можеби го одложил лансирањето на неколку клучни проекти за електрични возила. Електричниот 718 и новиот SUV со три реда седишта наводно се одложени, не само поради послабата од очекуваната побарувачка за електрични возила, туку и поради банкротот на добавувачот на батерии „Northvolt“. Според извештаите, одложувањето влијае на лансирањето на електричниот дуо Boxster/Cayman, како и на водечкиот SUV модел планиран да се наоѓа над Cayenne.

„Automobilwoche“ истакнува дека излегувањето на електричниот 718 во текот на 2027 година би било значително подоцна од претходно споменатата „средина на деценијата“. Во меѓувреме, помина речиси една година откако Porsche го прекина производството на бензинските модели Boxster и Cayman на европските пазари поради новите прописи за сајбер безбедност. Верзиите со ограничено издание како Cayman GT4 RS и Boxster RS ​​​​Spyder се ослободени од ова. Производството на сегашната генерација 718 треба да заврши подоцна оваа година, како што потврди шефот на производството Албрехт Рајмолд во интервју за Automobilwoche во јули 2024 година. Доколку временската рамка се одржи, Porsche ќе биде без Boxster и Cayman во своето портфолио приближно две години.

Што се однесува до големиот SUV, Porsche првпат наговести за проектот пред три години за време на прес-конференција. Со кодно име „K1“, новиот модел ќе биде базиран на платформата за скалабилни системи (SSP) Sport, развиена интерно. Извршниот директор Оливер Блуме го опиша претстојниот водечки SUV како модел кој испорачува „силни перформанси“, со „функции за автоматско возење“ и „целосно ново искуство“ во кабината.

Но, „Automobilwoche“ сега објавува дека К1 нема да биде лансиран до крајот на деценијата.

Motor1 известува дека веројатно е еден од моделите што Porsche првично ги замислувал како целосно електрично возило, но сега можеби размислува за хибридна конфигурација или конфигурација со мотор со внатрешно согорување.

Во меѓувреме, Porsche неодамна се откажа од своите планови за зголемување на производството на батерии во својата подружница Cellforce, наведувајќи го „бавниот раст на електромобилноста“.

Слични содржини