Според податоците за март 2025 година, ChatGPT, алатка од OpenAI, продолжува да го држи водството на пазарот на алатки базирани на вештачка интелигенција со дури 5,6 милијарди посети месечно.
На второ место е Canva со 1,1 милијарда кориснички пристапи. Оваа популарна платформа за графички дизајн сè повеќе користи алатки за вештачка интелигенција за автоматизација и креативни предлози, проширувајќи ја својата корисничка база надвор од заедницата на професионален дизајнер.
Следи DeepSeek, сè попозната кинеска алатка за пребарување и анализа на информации со употреба на вештачка интелигенција, со 648 милиони посети. Google Translate, долгогодишен лидер во автоматското преведување, продолжува да има голема употреба со 581 милион посети. Следни се Character AI (215 милиони месечни корисници) и Janitor AI (185 милиони), обете специјализирани за креирање интерактивни виртуелни ликови и чет-ботови прилагодени на интересите на корисниците.
На дното од листата се алатки кои сè повеќе го привлекуваат вниманието на техничката заедница и пошироката јавност: Perplexity AI (174 милиони), позната по својата пребарувачка машина базирана на модели на вештачка интелигенција, Grok (160 милиони), алатка од технолошката кујна на Елон Маск интегрирана со платформата X, и Gemini (154 милиони), обидот на Google да навлезе на пазарот за големи јазични модели.
Claude, модел на вештачка интелигенција од Anthropic, ја затвора листата со 129 милиони посети.