Покрај батериите, кинескиот гигант произведува скејтборд платформи за сите компании и стартапи. Тие имаат технологија „клуч на рака“, која ги забрзува сите оние кои заостануваат во развојот и транзицијата кон електрични автомобили.
CATL е познат како најголем производител на батерии во светот. Сепак, кинескиот гигант наскоро може да стане уште попознат благодарение на производството на платформи за автомобили со нулта емисија.
Во моментов, покрај континуираното истражување во областа на батериите, компанијата од кинескиот град Нингде работи на создавање високотехнолошки и модуларни платформи за електрични возила. Идејата е едноставна: да се обезбеди ефикасна и разновидна база за сите оние производители на возила на батерии кои на еден или друг начин заостануваат во транзицијата и треба да ја стигнат конкуренцијата.
Збогум на технолошките бариери
Платформите на CATL – најновата се нарекува CIIC, акроним што значи CATL Integrate Intelligent Chassis – имаат интегрирани батерии од ќелија до шасија, погонски склопови со широк опсег на моќност и ADAS системи од најновата генерација. Накратко, CATL е во состојба да испорача платформа „клуч на рака“ што им овозможува на сите што сакаат да градат електрични автомобили да имаат комплетна база за развој. Ова ги намалува трошоците и времето за дизајнирање, а во исто време овозможува креирање модел или цела фамилија модели.
Платформата CIIC, најновата по хронолошки редослед, доаѓа од семејството „skateboard“, со посебен горен и долен дел. На овој начин, имате горен дел што може да се прилагоди на кој било тип на каросерија што сакате да ја креирате, додека долниот дел, покрај батеријата и погонскиот склоп, содржи цела серија подсистеми и модуларни и стандардизирани интерфејси, за да одговори на најразновидните потреби во однос на просторот или перформансите.
Mazda веќе кажа „да“
За да покаже дека патот што го избра CATL е вистинскиот, веќе се потпишани многу договори со многу кинески производители кои се обидуваат да го зголемат своето присуство на пазарот со нови производи, базирани токму на платформата CIIC.
Неодамна беше објавено дека Mazda, јапонски производител на автомобили кој е малку зад во областа на мобилност со нулта емисија, исто така ја избрал оваа платформа CATL за дизајнирање на своето следно семејство електрични автомобили. Договорот помеѓу јапонската група и гигантот за батерии беше олеснет од присуството на заедничкото претпријатие Mazda-Changan, кое веќе работи во Кина. Changan, всушност, веќе има блиски врски со CATL.
Платформата CIIC е дизајнирана да ги задоволи потребите на целосно автономни автомобили, како што се роботакси и услуги за споделување автомобили без возач. Бидејќи овој вид мобилност станува сè пораспространет, CATL е уверен дека може да ја обезбеди својата технологија на голем број стартапи кои ќе работат во оваа област, дополнително поттикнувајќи го ширењето на новата одржлива и интелигентна мобилност.