Xiaomi, првенствено позната по своите паметни телефони, станува позната и по производството на автомобили. SU7 е првиот модел од компанијата што сега има верзија Ultra со високи-перформанси, што се докажа на најтешката тркачка патека.
Минатата година, прототипот на Xiaomi SU7 заврши круг на Нирбургринг за неверојатни 6 минути и 46,8 секунди. Во тоа време, Xiaomi вети дека ќе се врати во „Зелениот пекол“ и ќе го повтори брзиот круг со автомобил подготвен за производство.
Сега, со серискиот модел SU7 Ultra, тие сè уште не успеаја да ги достигнат перформансите на прототипот, но времето на круг од 7 минути и 4,95 секунди постигнато од Ultra е извонредно достигнување. Ова значи дека електричниот суперспортски седан на Xiaomi е побрз од Porsche Taycan Turbo GT, кој ја помина предизвикувачката германска патека за 7 минути и 7,55 секунди.
Xiaomi SU7 Ultra е исто така малку побрз од Rimac Nevera, со што го симна хрватскиот електричен хиперспортски автомобил од врвот на листата на најбрзи сериски електрични автомобили. Nevera го заврши својот круг на Нирбургринг за 7 минути и 5,29 секунди. Треба да се напомене дека сите наведени времиња се однесуваат на подолгата конфигурација на Нирбургринг, која се протега на 20,8 километри.
Рекордот на Mercedes-AMG One за најбрз сериски автомобил засега е безбеден, бидејќи овој хиперспортски автомобил со мотор од Ф1 заврши круг за 6 минути и 29 секунди минатата година. Што се однесува до апсолутниот рекорд, тој му припаѓа на Porsche 919 Hybrid Evo, кој е дизајниран само за патеката, со неверојатно време на круг од 5 минути и 19,55 секунди.
Снимките од возилото што ги сподели Xiaomi покажуваат како SU7 Ultra достигнува GPS-потврдена брзина од 346 км/ч. Ова го прави SU7 Ultra најбрзиот седан во производство досега, без разлика дали е на бензин или на електричен погон. Титулата претходно му припаѓаше на Maserati Ghibli 334 Ultima, со максимална брзина од 334 км/ч.
Xiaomi напоменува дека автомобилот може да оди уште побрзо. Со доволно простор на патот напред, може да надмине 350 км/ч. Треба да се напомене дека SU7 Ultra што се возеше на Нирбургринг не беше целосно стандарден. Xiaomi инсталираше опционален пакет за патека што е достапен и за купувачите, така што ова не го дисквалификува автомобилот од категоријата сериски модели.
Xiaomi SU7 Ultra има три мотори и вкупна моќност од 1.527 КС, а може да достигне брзина од 100 км/ч за 1,98 секунди. Во Кина е во продажба од крајот на февруари, по основна цена од само 529.900 јуани или околу 65 илјади евра.