Иако во последно време сме навикнати на нови и непознати брендови кои доаѓаат главно од Кина, овој пат тоа не е случај. Дакора Моторс е стартап компанија која доаѓа од Америка и носи сосема поинаков пристап кон дизајнот на автомобили.
Покрај тоа што се смета за првиот бренд кој воведе ултра-луксузен автомобил „направен во САД“ по речиси 100 години, Dacora Motors тврди дека е и првиот производител на автомобили во историјата кој е основан и предводен од жена. Основана е од Кристи Д’Амброзио-Корел, инженер од MIT, како извршен директор и нејзиниот партнер Ерик како технички директор. Нивниот деби модел првично покажа за каква клиентела е наменет бидејќи се издвојува како еден од најскапите електрични автомобили во светот, со цени што почнуваат од 500.000 американски долари.
Иако првата Dacora сè уште не е именувана, компанијата сигурно не штедела пари на нејзиниот дизајн. Создаден во соработка со Pininfarina Group, автомобилот е базиран на концептот Streamline Moderne од 1930-тите. Деталите за батеријата и погонскиот склоп сè уште не се објавени, но веќе се одликува со целосно електричен опсег од над 400 милји, повеќе од 800 коњски сили и 45 инчи простор за нозе на задната страна.

Многу внимание е посветено на ентериерот, кој се одликува со скулптурална дрвенарија, полупроѕирен дисплеј без екран на допир и тактилни механички контроли. Во соопштението за медиумите, Dacora нагласува: „Нема пластичен ентериер – само тврдо дрво, ткаена волна и рачно зашиена кожа, сите избрани поради нивната пропустливост, издржливост и тактилно богатство“.
Друга уникатна карактеристика на првата Dacora е персонализацијата, што не е изненадување со оглед на целната публика и цената на овој електричен автомобил.
Dacora вели: „Внатрешноста е целосно модуларна и може да се реконфигурира или освежува сезонски, нудејќи тактилен, емотивен и променлив однос со автомобилот со текот на времето“. Во пракса, ова значи заменлив тапацир што може да се менува сезонски (на пр. волна за зима, лен за лето), модуларни конфигурации на седишта помеѓу 3 и 7 седишта, систем за прилагодлив под, па дури и персонализирани опции за дрво.
Dacora додава дека секое возило ќе биде рачно изработено и склопено во долината Хадсон во Њујорк и дека резервациите веќе надминале 150 проценти од планираниот производствен капацитет на компанијата за првата година. Dacora ќе ја отвори својата гаража од 100 хектари во долината Хадсон во 2026 година, која ја нарекува „автомобилски кампус“ со производствени капацитети, „дизајн студио“, плус сместување за гости и други настани.
Компанијата сè уште не објавила датум на испорака за првиот примерок или нејзините годишни производствени цели.