По години истражување и развој, BMW GROUP постигна сериска применливост на композити од природни влакна, кои ќе се користат во модели на возила во сериско производство. Компонентите на база на лен се развиени во соработка со швајцарската компанија Bcomp, во која BMW инвестира преку својот фонд BMW i Ventures.
Тестовите на материјалите покажаа дека природните влакна значително ги намалуваат емисиите на CO₂, а замената на јаглеродните композити со природни влакна во покривот на возилото носи намалување од околу 40% за време на производството. Овие материјали се особено погодни за надворешни и внатрешни компоненти на возилата.
Природните композити за прв пат беа тестирани во возилата на BMW M Motorsport од 2019 година во Формула E, а потоа успешно се користеа во моделите BMW M4 DTM и M4 GT4. Последниот тест за издржливост ќе биде на 24-часовната трка на Нирбургринг.
„Природните влакна се клучен елемент во иновативните решенија во мотоспортот што овозможуваат намалување на емисиите во производството. Оваа иновација совршено го илустрира пристапот на BMW M „Роден на патеката, направен за улицата““, рече Францискус ван Мил, извршен директор на BMW M дивизијата.
Новите решенија ја поддржуваат целта на BMW Group за понатамошно намалување на емисиите на јаглерод диоксид во идните модели на возила.