Volkswagen инвестира милијарди евра во бензински мотори на иднината за луксузни брендови

од Vladimir Zorba
19 прегледи

Во денешната автомобилска индустрија, плановите се менуваат брзо и постојано. Volkswagen се надеваше дека до сега ќе има 100 проценти електрична понуда, но реалноста е поинаква. Толку многу што во Германија развиваат нова генерација мотори со високи-перформанси со внатрешно согорување во кои инвестираат милијарди евра.

Водени од проценки и политики, брендовите и големите групи помпезно најавија голема трансформација само пред пет години. Електричните автомобили требаше да ги надминат SUS моторите и нивниот 100-годишен развој.

Електричниот автомобил е реалност денес, но не толку колку што се очекуваше или замислуваше. Сè уште има долг пат пред да стане единственото решение. Реалноста е болна и многу компании мора да го променат курсот, вклучително и Volkswagen групацијата. Германците веќе размислуваат поинаку.

Германскиот конгломерат ја постави 2026 година како година во која ќе заврши ерата на моторот со внатрешно согорување. Тие одбија да прифатат дури и уште едно евро инвестиција. Нè делат помалку од шест месеци од тој рок, а инвестициите на групацијата покажуваат дека сме далеку од последниот бензински мотор.

Всушност, Германците штотуку го лансираа „Project Nova“. Поплава од милијарди за развој на нова генерација бензински мотори. Ова е конкретно наменето да им помогне на луксузните брендови како Lamborghini да останат конкурентни.

Ова е според германски извори блиски до компанијата. И покрај трендот кон електромобилност, SUS моторите остануваат важни генератори на профит, особено во луксузниот сегмент, бидејќи продажбата на електрични автомобили во овој сегмент е помала од првично очекуваната. Porsche беше првата компанија во групацијата VAG што претрпе удар. Taycan од успех се претвори во целосен неуспех. Новите модели едвај се продаваат, но по редизајнот, седанот е подобар од кога било досега. Porsche мора да се врати на моторите со внатрешно согорување.

Bentley и Lamborghini не сакаат да ја доживеат истата судбина. Всушност, Италијанците го запреа развојот на својот прв електричен автомобил со оглед на резултатите од продажбата. Ќе го лансираат кога ќе има пазар за него.

Соочен со суровите бројки, VW работи на нова технолошка основа за големи седани, теренски возила и спортски автомобили со мотори со внатрешно согорување, како и за plug-in хибриди, под кодното име „Project Nova“. Таканаречената зонска архитектура има за цел да ги замени повеќекратните контролни единици со неколку моќни компјутери. Ова треба да ја зголеми ефикасноста на функциите како што се системите за помош на возачот, а воедно да ги намали трошоците и тежината на возилото.

Планот е да се продолжи животниот век на сегашните системи и платформи што ги користат Porsche и Audi, иако ова би вклучувало голем технички ремонт. Она што е јасно е дека Volkswagen групацијата не може и не сака да ги заборави моторите со внатрешно согорување, засега.

Слични содржини