Ferrari е пример за многумина, но кога станува збор за електрична енергија, најдобрите во својата област се во Кина.
Токму ова можеше да се заклучи откако фотографии од кинески електричен автомобил пред портата на седиштето на Ferrari почнаа да се шират на социјалните мрежи. Тоа се случи на крајот на овој месец, што е поврзано со наводните планови на Ferrari да го претстави својот прв целосно електричен модел до пролетта следната година.
Ferrari Elettrica е модел за кој се верува дека има три електрични мотори, моќност од повеќе од 1.500 КС и забрзување до 100 км/ч за само 1,98 секунди. Ferrari веќе потврди дека ќе го претстави својот прв електричен модел следната пролет, а на крајот од оваа година беше објавен и поглед на електричниот погон на автомобилот, чие име сè уште не е официјално потврдено.
Подготвувајќи го својот електричен модел, Ferrari се чини дека е инспириран од возило кое веќе го воодушеви светот. Тоа е Xiaomi SU7 Ultra, електричен спортски седан произведен во Кина. Овој конкретен автомобил неодамна беше виден како излегува од фабриката на Ferrari во Маранело, препознатлив по својата жолта боја и две сребрени ленти.
Ferrari, како и многу други производители, редовно купува или позајмува возила од конкурентите за истражувачки цели. Но, само пред пет години, би било речиси незамисливо најпознатиот светски производител на спортски автомобили да истражува кинески автомобил. Денес, ситуацијата е сосема поинаква.
Xiaomi SU7 Ultra – рекордер во Нирбургринг
SU7 Ultra моментално ја држи титулата за најбрз сериски електричен автомобил на Нирбургринг, со време на круг од 7:04.957, речиси три секунди побрзо од Porsche Taycan. Во посебен тест, прототипот на SU7 Ultra забележа неверојатно време од 6:22.091, што го става пред сите автомобили освен VW ID.R и Porsche 919 Evo, кои се тркачки прототипови.
SU7 крие исклучително напредна технологија – има три електрични мотори кои развиваат вкупно 1.547 КС, достигнува 100 км/ч за 1,98 секунди и максимална брзина од 360 км/ч.
Ferrari го проучува најбрзиот електричен седан во светот?
Ferrari веќе има врвно познавање на однесувањето при возење на возила, па се претпоставува дека интересот на италијанскиот бренд е насочен кон електричната платформа SU7 и системите како што е термичката регулација за време на долготрајно возење со голема брзина. Познато е дека извршниот директор на Xiaomi, Леи Џун, има и личен интерес за Ferrari – тој беше виден зад воланот на црвен модел Purosangue минатата година, и сигурно ќе сака да го тестира првиот електричен автомобил на Ferrari кога ќе започнат испораките, планирани за есен 2026 година.
Според извори од компанијата, првиот електричен автомобил на Ferrari ќе биде во ограничено производство, како начин постепено да се навикнат клиентите на идејата за електричен Ferrari без мотор со внатрешно согорување. Вториот модел, за кој се очекува да биде кросовер, е одложен за 2028 година поради слабата побарувачка во сегментот на луксузни електрични возила, објави „Ројтерс“ минатиот месец.
Ова не е прв поглед на Ferrari во Кина
Според CarNewsChina, делегација на Ferrari го посетила Xiaomi во 2024 година за да започне заеднички развој на електрични мотори за електрични возила. Ништо не е договорено, но преговорите веројатно не се целосно прекинати.
Според друг корисник на Weibo, пред фабриката пред некој ден бил забележан камуфлиран тест прототип на Ферари. Врз основа на достапните информации, заклучено е дека станува збор за чисто електрична тест платформа која има лажни издувни цевки.