Кинеската компанија Xiaomi ги зголеми приходите од бизнисот со електрични автомобили на 20,6 милијарди јуани (2,44 милијарди евра) во вториот квартал благодарение на рекордните испораки.
Кинеската компанија, исто така, го потврди долгоочекуваното лансирање во Европа, објави Electrive.com.
Ова претставува зголемување од 13,81 проценти во споредба со 18,1 милијарди јуани (околу две милијарди евра) во првиот квартал и зголемување од 232,26 проценти во споредба со 6,2 милијарди јуани (околу 700 милиони евра) во истиот период минатата година.
Xiaomi го претстави својот прв модел на автомобил, SU7, минатата година, но веќе е еден од главните играчи на кинескиот пазар на автомобили. Втор модел е на пат со електричниот SUV YU7, но времето на чекање за овој модел е долго.
Во однос на производите испорачани до клиентите, Xiaomi испорача вкупно 81.302 електрични автомобили во вториот квартал, што е значително зголемување од 197,73 проценти во споредба со истиот период минатата година и 7,16 проценти во споредба со првиот квартал од 2025 година.
Испораките на возила на Xiaomi импресивно пораснаа на годишно ниво, со вкупно 81.302 возила SU7 и YU7 испорачани до клиентите од почетокот на април до крајот на јуни, што е зголемување од 197,73 проценти на годишно ниво. Во споредба со првиот квартал, ова претставува зголемување од 71,6 проценти.