Со свои пари, но и со државни субвенции, хотелите во Белград се зафатени со подготовките за ЕКСПО 2027. Министерството за градежништво, транспорт и инфраструктура издаде одлука за хотелот „Славија“, со која се дозволува почеток на работите за реконструкција на хотелот.
Кога беше изграден пред 63 години, „Славија“ беше гордост на хотелската индустрија во Белград. Целосната реконструкција што започнува овие денови ќе му ја врати поранешната слава и четирите ѕвездички. Директорката на хотелот „Славија“, Марија Бошковиќ, најави промени во хотелот.
„Зградата има 18 ката, а планирано е да се намали капацитетот во смисла дека ќе има 16 стандардни ката со 11 соби, секој со посебна бања. Ова ќе го намали капацитетот, но ќе се зголеми удобноста на нашите гости“, рече Бошковиќ, пренесe РТС.
Реконструкцијата на хотелот „Славија Лукс“ веќе е започната, а кога сите работи ќе бидат завршени до крајот на следната година, комплексот „Славија“ ќе има 465 соби.
Белград моментално има 120 хотели со речиси осум илјади соби. До времето на ЕКСПО, ќе има уште 20 со две илјади соби. Приватните апартмани исто така ќе играат важна улога во сместувањето на туристите.
Директорот на Српското здружение за хотелиерство и угостителство HORES, Георги Генов, ги замоли сите да се регистрираат на e-turista за да знаат каков капацитет е достапен.
„Нашата резерва моментално е Нови Сад, Шабац, сите дестинации во радиус од 100 километри, па затоа мораме итно да го организираме превозот со шатл, пристигнувањето на ЕКСПО и сè друго што е потребно за туристите. Она што им треба на хотелите е малку шминка, промена на ентериерот во лобито и во собите, малку инвентар за да не се занесуваме со ситници кога станува збор за гостите што доаѓаат“, истакна Генов.
ЕКСПО ќе трае 93 дена, а хотелите, и старите и новите, треба да се полнат дури и по неговото завршување, бидејќи е добро познато дека ништо не е поскапо од празна хотелска соба. Ова ќе биде голем тест за туристичките работници кои ќе треба да одлучат во која насока да го развиваат туризмот во главниот град.
Александра Миката од Туристичката организација на Белград наведува кои туристи треба да бидат таргетирани во иднина.
„Дали сакаме да одиме кон нискобуџетни туристи кои спијат во апартмани, не трошат многу и избираат дестинација исклучиво врз основа на евтини авионски билети, или ќе се свртиме кон подобро платени туристи кои спијат во хотели, бараат нешто посебно, поинакво искуство и се подготвени да платат за тоа. Во тој случај, нашата економија треба да се организира, да преговара и да создаде пакет, бидејќи добро знаеме што им направија туристите со ранци и апостолки на Венеција и Барселона“, заклучи Миката.
Организацијата на голем настан не е еднократен ефект. Многу гости кои престојувале некаде по службена должност и се чувствувале добро таму подоцна се враќаат со семејството и пријателите, пишува Бизнис.рс.