Најновата линија на iPhone на Apple има подобар од вообичаеното почеток, а основниот модел добива на популарност, објави Bloomberg.
Серијата iPhone 17 продаде 14% повеќе единици од серијата iPhone 16 во првите 10 дена од продажбата во САД и Кина, според податоците од Counterpoint Research. Податоците, кои даваат прв квантитативен показател за одѕивот на потрошувачите на двата најголеми пазари на Apple, покажуваат дека стандардниот iPhone 17 запишува многу поголема побарувачка од неговиот минатогодишен модел од 799 долари. Аналитичарите на Counterpoint го припишуваат зголемувањето на подобрениот дисплеј, повеќе простор за складирање и надградениот A19 чип.
„Потрошувачите се задоволни од основниот iPhone 17 поради ажурираните спецификации и подобрувања“, рече вишиот аналитичар Иван Лам. „Во Кина, продажбата беше речиси двојно поголема од онаа на основниот iPhone 16 за време на почетниот период на достапност, а моментумот продолжува и во октомври.“
На другиот крај од новата линија на Apple, iPhone 17 Pro Max исто така доживува силна побарувачка, особено во САД. Ова ги охрабрува луѓето што го купија својот последен телефон за време на пандемијата конечно да се префрлат на нов уред, соопшти Counterpoint. Новиот водечки модел на Apple ги има најдобрите камери досега, подобрен систем за ладење и својот најзначаен физички редизајн во последниве години.
Компанијата со седиште во Калифорнија сè уште се потпира на iPhone за околу половина од своите приходи. Компанијата успеа да одржи силна продажба на уредот и покрај неколку грешки во развојот на функциите и подобрувањата на вештачката интелигенција, додека кинеските потрошувачи сè уште чекаат вештачката интелигенција на Apple да биде воведена во земјата.