Во интервју за CBS Sunday Morning, извршниот директор на Ford, Џим Фарли ја спореди денешната кинеска автомобилска индустрија со јапонската во 1980-тите, но на стероиди.
– Кинезите имаат доволно производствен капацитет во фабриките за да го покријат целиот северноамерикански пазар. Сето тоа би нè довеле до банкрот. Јапонија никогаш немала такво нешто, па затоа ова е сосема различно ниво на ризик за нашата индустрија, истакна шефот.
Фарли призна дека кинеските автомобили сега се возилата што Американците би биле среќни да ги купат, нарекувајќи го Xiaomi SU7, што тој лично го возел, „висококвалитетен со исклучително дигитално искуство“. Фарли доби SU7 за да го тестира.
Фарли го охрабрува Ford да гради помали, поевтини електрични возила.
Сегашната царина на САД за увоз на автомобили од Кина е 100 проценти, така што локалната индустрија е сè уште заштитена…