Од среда, 12 ноември, Ryanair повеќе нема да издава хартиени билети, туку само дигитални карти за влез во авион, кои патниците ќе ги добиваат преку својот профил/сметка во апликацијата на Ryanair.
Ryanair, една од водечките европски авиокомпании, првично го најави преминот на дигитални билети за првите неколку дена од ноември. Потоа објавија дека ќе започнат на 12 ноември, бидејќи потоа можат да обезбедат „непречен премин“ кон дигитални билети поради периодот на помал сообраќај по високата летна сезона.
„За да обезбедиме непречен премин кон „100%“ дигитални карти за влез во авион за патниците, решивме да започнеме на 12 ноември, бидејќи ова е традиционално потивко време за патување по летните одмори. Веруваме дека ова ќе им донесе побрзо, попаметно и поеколошки искуство за патување на патниците што ја користат нашата апликација“, изјави директорката за маркетинг на Ryanair, Дара Брејди.
Ова значи дека од средината на следната недела, патниците на Ryanair на сите летови повеќе нема да можат да преземаат или печатат карти за влез во физичка, хартиена форма, туку ќе користат само дигитален билет што ќе се наоѓа во нивната апликација „myRyanair“.
Овој „потег“ е најновиот чекор во дигиталната трансформација на Ryanair, откако тие веќе воведоа неколку нови функции во нивната апликација насочени кон подобрување на искуството на патниците при патување, од нарачување храна и пијалоци на летот преку мобилната апликација, до ажурирања на летот во реално време, вклучувајќи качување, излегување, доцнења и какви било други прекини во сообраќајот.
За патниците што патуваат со овој превозник, ова не е голема вест бидејќи, како што вели компанијата, околу 80 проценти од нивниот вкупен број од повеќе од 206 милиони патници (годишно) веќе користеле дигитални карти за качување (на мобилни телефони во апликацијата), а со преминот кон целосно дигитални карти од 12 ноември, другите индустрии што продаваат билети за фестивали, музички и спортски настани, концерти, натпревари итн. ќе го следат примерот.
Раст на патниците и профитот
На почетокот на ноември, Ryanair објави зголемување од 20 проценти на профитот во вториот квартал во споредба со истиот период минатата година, на 1,72 милијарди евра, додека профитот за првата половина од годината се зголеми за 42 проценти на 2,54 милијарди евра, благодарение на „силниот велигденски сообраќај“, кога цените исто така се зголемија за 13 проценти.
Вкупно, компанијата превезе 119 милиони патници во првата половина од оваа година, или 3 проценти повеќе отколку во истиот период минатата година, што е нов рекорд, додека приходите по патник се зголемија за 9 проценти, со мало зголемување на трошоците.
Приходите во првата половина од 2025 година се зголемија за 13 проценти во споредба со минатата година, достигнувајќи 9,8 милијарди евра, додека оперативните трошоци се зголемија за 4 проценти на 6,9 милијарди евра.