Кинескиот производител на електрични возила BYD планира да продаде до 1,6 милиони возила надвор од Кина следната година, поттикнувајќи ја својата експанзија во странство со двоцифрен раст од 2025 година, објави Ројтерс, повикувајќи се на извештај од инвестициската банка Citigroup.
Прогнозата за продажба во странство од 1,5-1,6 милиони возила е поголема од очекуваната продажба од 0,9-1 милион автомобили надвор од Кина во 2025 година, „со раст поттикнат од лансирање на нови модели“, соопшти Citi, повикувајќи се на состанок со менаџментот на BYD.
Според заемодавателот, „миксот на продажба во странство на BYD е избалансиран низ регионите, при што Европа, Северна Америка и Здружението на земји од Југоисточна Азија (ASEAN) сочинуваат една третина од вкупната продажба во странство во 2025 година, соодветно“.
Менаџментот на BYD, исто така, очекува капиталните расходи да се намалат во четвртиот квартал во однос на претходниот квартал, по што ќе следи значителен пад во 2026 година, „со оглед на тоа што капацитетот за производство на возила и батерии треба да биде во можност да ја задоволи побарувачката“.
Citi не спомена вкупна цел за продажба на BYD за 2026 година. Производителот на автомобили ја намали својата цел за 2025 година за 16% на 4,6 милиони возила откако продажбата во Кина се намали во последните месеци.
BYD, кој минатиот месец објави најголем квартален пад на профитот за повеќе од четири години, испорача околу 20% од вкупните возила во странство од почетокот на годината, што е двојно повеќе од обемот во 2024 година.
BYD се соочува со поголема конкуренција во Кина од компании како Geely и Leapmotor.
Компанијата изгради најмалку осум фабрики во Кина во последните пет години, додека гради фабрики во други региони, вклучувајќи ги Унгарија и Бразил, и планира трета фабрика за Европа, а Шпанија е главен кандидат.