Xpeng надмина 1 милион произведени автомобили

Кинескиот производител на електрични возила Xpeng објави дека достигнал значајна пресвртница откако милионитиот автомобил на компанијата излегол од производствената линија.

од Vladimir Zorba
6 прегледи Фото: Фејсбук/Xpeng

Кинескиот производител на електрични возила Xpeng објави дека достигнал значајна пресвртница откако милионитиот автомобил на компанијата излегол од производствената линија.

Според извршниот директор Хе Сјаопенг, на Xpeng му биле потребни 82 месеци за да ги произведе своите први 500.000 автомобили, но патувањето на компанијата од 500.000 до 1 милион автомобили траело само 14 месеци.

Значителен дел од овој раст се должи на успехот на моделот Xpeng Mona M03 лансиран минатата година. Mona M03 сочинува една петтина од вкупно еден милион продадени автомобили Xpeng. На 7 ноември оваа година, компанијата објави дека испораките на Mona M03 достигнале 200.000 единици, пресвртница исто така постигната за 14 месеци.

Меѓу производителите на нови електрични возила во Кина, Li Auto беше првиот што ја достигна пресвртницата од 1 милион автомобили, во октомври минатата година. Во септември оваа година, Leapmotor се приклучи на „клубот на милионери“ со поддршка на Stellantis.

Xiaomi Auto, кој започна со испораки дури минатата година, сè уште не ја достигна границата од милион, но им беа потребни околу 20 месеци за да ги испорача своите први 500.000 автомобили на клиентите. Компанијата има секоја шанса да ја достигне границата од милион побрзо од кој било друг нов производител на автомобили.

Nio е сè уште малку под границата од милион. Од 31 октомври оваа година, кумулативните испораки на Nio Group (вклучувајќи ги брендовите Onvo и Firefly) изнесуваа вкупно 913.182 автомобили. Со 40.397 испорачани автомобили во октомври, компанијата е добро позиционирана да се приклучи на „клубот на милионери“ оваа година.

Досега, Nio, Xiaomi и Xpeng продадоа само целосно електрични автомобили, што го прави достигнувањето на границата од милион попредизвикувачка задача во споредба со конкурентите фокусирани на хибридни возила, како што се Li Auto и Leapmotor.

Xpeng веќе започна со производство на модели со проширен опсег (секвенцијални хибриди), а Xiaomi ќе лансира своја линија на вакви автомобили следната година. Во оваа ситуација, Nio наскоро би можел да биде единствениот производител на чисто електрични возила во Кина.