Уделот на кинеските брендови во глобалната продажба на патнички автомобили достигна 38% во октомври

За првите десет месеци, уделот на овие компании изнесуваше 34,9%, или 27,65 милиони возила

од Vladimir Zorba
2 прегледи

Уделот на кинеските брендови на автомобили на глобалниот пазар достигна 38% во октомври, изјави Цуи Донгши, генерален секретар на Кинеската асоцијација на патнички автомобили (CPCA), цитиран од CarNewsChina.

Земјата продолжува да го зголемува своето меѓународно присуство, додека странските брендови се во опаѓање.

Глобалната продажба на автомобили достигна 8,64 милиони возила во октомври, што е зголемување од 4% на годишно ниво. Во споредба со септември, продажбата се зголеми за 1%.

Обемот на продадени автомобили од кинеските брендови низ целиот свет достигна околу 3,3 милиони возила.

Цуи нагласи дека од почетокот на годината, глобалната продажба на патнички автомобили достигна 79,25 милиони единици, што е зголемување од 6% во споредба со периодот јануари-октомври во 2024 година. Од овие продажби, уделот на Кина изнесуваше 34,9%, или 27,65 милиони возила продадени во текот на периодот. Ова претставува раст од 12% на годишно ниво.

Од овие количини, 13,88 милиони возила се продадени во Соединетите Американски Држави, 4,56 милиони во Индија, 3,86 милиони во Јапонија и 2,61 милиони во Германија.

Цуи истакна дека кинескиот пазар се чини дека е не само најголем, туку и најдинамичен и најбрзорастечки во светот.

Во исто време, пазарот во Русија доживува значителен пад, а растот во Мексико се забавува. Сепак, јужноамериканските пазари се покажуваат релативно добро, нагласи генералниот секретар.

Тој објасни дека оваа година, три кинески автомобилски компании се меѓу првите 10 најголеми производители на патнички автомобили во светот поради значително зголемување на нивниот пазарен удел. BYD се рангираше на шестото место, Geely на осмото, а Chery на десеттото.

Во меѓувреме, развојот на електрификацијата во секторот доведе до постепено намалување на пазарниот удел на некои странски производители на автомобили. Како резултат на тоа, меѓународните брендови бележат намалување на нивниот вкупен пазарен удел.

Претходно, Кинеската асоцијација на производители на автомобили (CAAM) соопшти дека продажбата на автомобили во Кина достигнала 3,322 милиони единици во октомври. Возилата со нова енергија (NEV) забележаа скок од 20 проценти во однос на истиот период минатата година, достигнувајќи рекордни 1,715 милиони единици. Тие сочинуваат 51,6 проценти од вкупната продажба на нови автомобили во земјата.

Според CPCA, од јануари до октомври, продажбата на големо на NEV во Кина достигна 12,05 милиони единици, што е зголемување од 30 проценти во однос на истиот период минатата година. BYD пријави 436.856 продажби на големо на NEV, по што следува Geely со 177.882 единици. Заедничкото претпријатие SAIC-GM Wuling регистрираше 115.688 продажби, додека вкупниот број на Changan изнесуваше 106.697 единици.