Peugeot и Citroen го објавија реалниот трошок на своите автомобили

од desk3
155 прегледи

По 18 месеци тестирање на 60 возила и со превозени над 40 000 км, PSA Group, FNE, T & E и Bureau Veritas објавуваат детален извештај со резултатите од нивните истражувања за потрошувачката на гориво во реални услови.

Протоколот на истражувањето е со висок степен на репродуктивност со до

 

зволена грешка од само ± 3%. Приближно илјада резултати одговараат не само на внатрешните податоци на PSA Group, собрани од нивните клиенти, но и на информациите, поставена од самите возачи во јавните веб-базирани регистри како германскиот www.spritmonitor.de. Резултатите од Spritmonitor се во рамките на ± 0,2 литри на 100 поминати километри.

 

Тестовите извршени со патнички автомобили, откриваат просечна потрошувачка од 5,8 l / 100 km и потврдуваат просечна разлика од 1,74 л / 100 км однос официјално одобрените податоци. Резултатите кои покажуваат тестовите PEMS (Пренослив систем за мерење на емисијата), обезбеди стабилна основа за мерење на потрошувачката на гориво и CO2 емисиите во реални услови. Резултатите беа точни во рамките на 0,3 l / 100 km.

Мерењата спроведени според протоколот, ги обезбедуваат следниве важни информации:

1. Тестовите покажуваат дека патниот компјутер дава веродостојни информации на возачот.

2. дизел автомобил троши 1,5 l / 100 km помалку од бензинскиот .

3. Во градски услови разликата помеѓу сертифицираните и реалните податоци е еднаква за дизел (2,4 л / 100 км) и бензин (2,5 л / 100 км) , кога се изразува во литри / 100 км, но е поголема за дизел (53%) во споредба со бензин (42%), кога се изразува во проценти .

4. Заштеда на дизел возило влијае во помала мера од стилот на возење во споредба со бензинскиот автомобил .

5. Потрошувачката на гориво е понизок кај возила со рачен менувач отколку со автоматска (- 0,4 l / 100 km).