Abarth се збогува со моторите со внатрешно согорување

од Vladimir Zorba
16 прегледи

По 75 години постоење, Abarth објави дека повеќе нема да лансира нови модели со мотори со внатрешно согорување во Европа. Информацијата ја потврди Гаетано Торел, шеф на европската филијала на брендовите Fiat и Abarth.

Минатата година, брендот го лансираше својот прв електричен модел базиран на Fiat 500e, а неодамна вториот, поголем 600e, додека бензинските 595 и 695 беа повлечени од продажба во август. Италијанската марка сега ќе се фокусира исклучиво на електрични модели. Не е во духот на брендот, но трендовите „денес“ ги менуваат основните постулати.

Според шефот на брендот, причината поради која Abarth повеќе нема да лансира нови модели со конвенционални мотори се високите трошоци и за производителот и за потрошувачот. Гаетано Торел изјави и дека Abarth нема да лансира хибридни модели, бидејќи смета дека таквите мотори би биле премногу „компромитирани“.

„Доколку произведувате „хот хеч“ со термички SUS мотор кој испушта 180 g/km и сте во Италија, треба да плаќате меѓу 1.000 и 2.000 евра патарина секоја година“, изјави Гаетано Торел за Autocar.

„Дали е фер ако на клиентите можеме да им понудиме електричен „хот-хеч“ што се однесува на ист начин, нуди исто ниво на уживање и еквивалентни перформанси? Се за иста цена? Мислам дека е подобро да им понудиме електрични автомобили“, додаде Торел.

Запрашан за можноста за лансирање на хибриден модел базиран на најавениот Fiat 500 Hybrid, Торел одговори: „Мораме да останеме верни на ДНК -то на Abarth, бидејќи тој мотор во новиот Fiat 500 е микро-хибрид кој не дозволува да се извлече моќ за да се создаде вистински Abarth, па така тоа не е возможно“.

На крајот, шефот на италијанската марка потврди дека Abarth не планира да произведува свои модели во иднина и покрај тоа што конкурентската компанија Alpine се одлучила за стабилен развој на сопствените модели, наместо да ги менува ознаките на производите на Renault, почнувајќи од А390. Alpine најави и лансирање на дури седум електрични модели до крајот на оваа деценија.

Карло Абарт, основачот на брендот, никогаш не создал автомобил од нула. Бизнисот на Abarth се засноваше на преработка на постоечки автомобил за да ги подобри неговите перформанси преку преработка на моторот, динамиката и издувниот систем, за да го направи спортски и достапен.

„Сакаме да останеме верни на таа традиција, така што нема да лансираме сопствен Abarth во моментов“, заклучи Торел.

Слични содржини