Новиот Audi A5 пристигна како наследник на A4 со поостар дизајн и многу технологија, а додека не пристигне долгоочекуваниот RS5, S5 ќе биде крал на гамата и со тоа стана совршена основа за новиот проект на ABT.
ABT Sportsline го претстави првиот пакет за S5, кој вклучува аеродинамични компоненти, прилагодувања на шасијата и зголемување на моќноста, што го доближува до територијата на RS.
Реномираниот тјунер внесе нов живот во 3,0-литарскиот V6 мотор со турбополнач и хибридна технологија, така што сега развива 440 КС и 600 Nm вртежен момент, или 74 КС и 50 Nm повеќе од стандардниот модел, сето тоа благодарение на модулот за перформанси ABT Power S.
Интересно е што модифицираниот S5 Avant има само 10 КС помалку од претходниот RS4 Avant, додека вртежниот момент е идентичен. Секако, моќноста се пренесува на сите четири тркала преку автоматски менувач со двојна спојка S tronic и спортски диференцијал quattro.
Дополнителната моќност беше комбинирана со нови пружини, кои го спуштија автомобилот за 25 mm. Исто така, тука е и новиот сет 20-инчни петкраки ABT Prime тркала со сјајно црна завршница.
Новите бандажи и понискиот став не се единствените модификации што го разликуваат тјунираниот автомобил од стандардниот. Љубителите на Audi Sport ќе забележат суптилен, но ефикасен аеродинамичен пакет, кој вклучува преден сплитер, сјајни црни детали околу вшмукувачкиот отвор на браникот и продолжување на задниот спојлер. Задниот дифузер сега има четири издувни цевки од не’рѓосувачки челик, секоја со дијаметар од 102 mm и завршена во мат црна боја.
ABT направи голем број промени во ентериерот, кои вклучуваат специјални подни простирки, осветлено копче за старт-стоп и плочи на праговите на вратите. Кабината зрачи со спортски дух, спортските седишта се покриени со кожа и содржат влошки направени од материјал сличен на велур. Примерокот на фотографиите има и три екрани, кои покриваат речиси секој сантиметар од контролната табла.
Иако ABT го избра попрактичниот S5 Avant за фотосесијата, пакетот за надградба е компатибилен и со седанот S5, со исклучок на задниот спојлер.
ABT Sportsline бара 14.900 евра за модификациите, вклучувајќи данок, но не и трошоци за инсталација. Основната цена на Audi S5 Avant во Германија е 80.150 евра.