ADAC ИМА 21,8 МИЛИОНИ ЧЛЕНОВИ: Германските автомобили стареат, бројот на дефекти на патиштата се зголеми на дури 3,5 милиони годишно

од Vladimir Zorba
155 прегледи

ADAC, најголемиот германски автомобилски клуб, продолжува да расте. Сепак, многу несреќи влијаат на деловните и работните резултати. А една тема ветува жестоки дискусии на генералното собрание.

Членството порасна за 380.000 минатата година на 21,8 милиони, рече претседателот на ADAC, 59-годишниот Кристијан Рајник, пред генералното собрание во Бремен во саботата.

„Повеќето членови доаѓаат кај нас за помош на пат“, рече Рајник. Но, три четвртини од новите членови земаа поскапо премиум членство со дополнителни услуги.

Годишниот резултат сè уште е „значително понизок од претходната година, бидејќи имавме повеќе дефекти“, рече членот на одборот Оливер Вајсенбергер. Возачите ги чуваат своите возила подолго, а возниот парк старее. Бројот на патролни мисии се зголеми од 3,4 милиони на над 3,5 милиони. Здружението бара финансиските бројки да ги соопшти на собрание.

Годинава во фокусот на генералното собрание, на кое се собираат околу 230 делегати од 18 регионални клубови, се „можностите и ризиците од електромобилноста“. Раководството на клубот очекува жива дискусија и затоа што „многу членови се скептични за е-мобилноста“, како што рече Рајник.

Повеќето веруваат дека „е-мобилноста во моментов е единствениот начин да се вози автомобили на климатски неутрален начин и да се постигнат климатските цели“ и се обидуваат да стават позитивен акцент. ADAC советува и веќе тестираше над 150 електрични модели.

Здружението е подготвено постепено да ги укине моторите со внатрешно согорување во продажбата на нови автомобили во ЕУ од 2035 година. „Но, мора да остане отворена за технологијата“, рече Рajник. Водород, горивни ќелии или е-горива не треба да се исклучат. Во Германија има флота од над 40 милиони автомобили на бензин и дизел.

Кога станува збор за помошта на ADAC во случај на дефект, „нема да можеме да возиме електрични автомобили во догледна иднина“, рече Вајсенбергер и додаде: со товар од 600 килограми алат и опрема, возилата се премногу тешки за тоа.

Слични содржини