Исто така, стана првиот аеродром во поранешна Југославија што означува крај на месечниот пад на бројот на патници, што започна како резултат на пандемијата на коронавирус, пренесе Ex-Yu Aviation.
Во март, бројките се зголемија за 23,3% во 2020 година. Аеродромот превезувал 330.787 патници во периодот јануари-март, во споредба со околу 283.000 во второпласираниот во Белград и 148.991 патник во третото рангираниот во Скопје. Сепак, аеродромот во Приштина, како и Белград, имаа подобри резултати од другите големи европски аеродроми, вклучувајќи ги Будимпешта, Прага, Лондон Гетвик, Луксембург, Ларнака, Малта итн.
Приштинскиот аеродром беше поотпорен на пандемијата „Ковид-19“ отколку повеќето други во регионот, бидејќи зависи од голем обем на сообраќај од дијаспора со седиште во Европската унија, а за возврат им беше дозволено да влезат во нивната земја на престој, како и нивната татковина. Понатаму, парламентарните избори помогнаа во бројките во февруари кога голем број од оние кои живеат во странство, особено од Швајцарија, се вратија дома да гласаат.
Пандемијата го смени вообичаениот проток на сообраќај на аеродромите во поранешна Југославија. Покрај тоа што Приштина стана најпрометна во текот на првиот квартал, Скопје го престигна Загреб, станувајќи трет според сообраќајот, додека Сараево и Тузла ја престигнаа Љубљана, а Словенија е сè уште меѓу најзагрозените пазари на континентот.
Аеродромот во Приштина е во фаза на проширување на пистата од 2.500 на 3.000 метри, додека неговиот Instrument Landing System (ILS) ќе биде надграден од категорија II во категорија IIIб, дозволувајќи му на авионот да слета во неповолни временски услови. Проектот, кој беше одложен од пандемијата, се очекува да заврши до крајот на летото.