Ако по три секунди не тргнете на зелено, ја нервирате личноста зад вас

од Vladimir Zorba
240 прегледи

ВОЗАЧИТЕ кои не тргнуваат во рок од три секунди откако семафорот ќе биде зелено ги нервираат оние кои чекаат зад нив, покажаа резултатите од истражување.

Истражувањето на британската организација за помош на пат (RAC) беше спроведено на 2.498 возачи во Британија и покажува дека 46 отсто од возачите веруваат дека не треба да поминат повеќе од три секунди од палење на зелено до движење на возачите.

Поради тоа РАЦ изрази загриженост за безбедноста во сообраќајот, сообраќајниот метеж и загадувањето на воздухот предизвикано од возачите кои реагираат премногу бавно.

Околу 17 отсто од испитаниците рекле дека често не успеваат да поминат на зелено светло поради возачите пред нив кои не реагираат навремено. Околу три четвртини (64 проценти) велат дека морале да чекаат повеќе од 10 секунди на зелено светло.

Се покажа дека бавноста во движењето повеќе ги иритира мажите отколку жените (50 отсто во споредба со 41 отсто).

Околу една третина (35 проценти) од испитаниците рекле дека можат да се справат ако некому му требаат помеѓу четири и шест секунди, а седум проценти од испитаниците биле многу опуштени во врска со тоа и рекле дека можат да чекаат онолку долго колку што треба.

Портпаролот на RAC, Сајмон Вилијамс, рече дека повеќе од три секунди „може да изгледаат како вечност кога се обидувате да поминете на семафор“, особено затоа што на некои зеленото светло трае само 15 секунди.

„Чекањето сериозно го намалува бројот на возила што можат да поминат пред да се запали црвеното светло, што создава сообраќаен метеж и може да го зголеми загадувањето на воздухот“, додаде тој.

„Премногу возачи поради некоја причина не обрнуваат доволно внимание на она што се случува околу нив кога чекаат ред на семафор“, рече Вилијамс.

„Освен што го продолжува времето на возење, тоа може да влијае и на безбедноста во сообраќајот, особено кога возачите нагло тргнуваат бидејќи доцна забележале промена на светлото, поради што не ги ни проверуваат ретровизорите за да се уверат дека можат да тргнат.

Повеќе возачи би морале да внимаваат на семафорите наместо да талкаат во мислите или дури и нелегално да користат мобилни телефони во тоа време.

Слични содржини