Apollo Go, единицата за роботакси на кинеската технолошка компанија Baidu, е во преговори со неколку компании за проширување на меѓународните пазари во „блиска иднина“, според извор запознаен со ова прашање. Нема достапни детали за временската рамка или регионите во кои може да се прошири.
Baidu е еден од водечките роботски такси оператори во Кина. Регулаторите во делови на Пекинг и градови како Вухан – најголемиот оперативен регион на Apollo Go – им дозволија на компаниите комерцијално да управуваат со самоуправувачки такси по долгогодишно, исклучиво интерно, тестирање.
Во четврток, пак, Tesla треба да го одржи долгоочекуваниот настан поврзан со своите роботски такси.
WeRide, уште еден кинески развивач на роботи такси, објави на крајот на септември договор за интегрирање на своите возила со гигантот Uber, кој планира да го стори тоа во Абу Даби оваа година. Во соопштението тие изјавија дека немаат планови за слични партнерства во САД или Кина.
Во јули, BYD и Uber објавија соработка за развој на „автономни возила“ за платформата на Uber, но не дадоа дополнителни детали.
Роботаксите во Кина, управувани од Baidu и компании како Pony.ai, во голема мера се субвенционирани од компании за да се поттикне нивната употреба. Локалните регулативи понекогаш бараат вработен да биде присутен во возилото, што значи дека не сите возила се целосно автономни.
Baidu рече дека Apollo Go има завршено повеќе од 7 милиони возења со роботакси до крајот на јули.
Покрај тоа, Baidu во вторникот објави дека Ронг Луо повеќе нема да биде финансиски директор, туку наместо тоа ќе стане извршен потпретседател задолжен за надзор на мобилниот екосистем на компанијата. Џунџи Хе, поранешен шеф на мобилната единица, ќе служи како привремен финансиски директор, соопшти компанијата. Baidu ги опиша промените како дел од „ротација на раководството“.