Лансирањето на апликацијата Maps на Apple би можело да изгледа малку поинаку во блиска иднина.
Според новинарот на Bloomberg, Марк Гурман, Apple планира да воведе реклами во апликацијата Maps уште следната година. Иако тие нема да бидат толку „досадни“ како рекламите на YouTube, Apple сака да понуди подобра видливост на Maps за рестораните и бизнисите кои се подготвени да платат за нив.
Кога пребарувате нов ресторан или релевантен бизнис, можеби веќе сте навикнати да гледате реклами на Google Maps или Yelp кои истакнуваат одредени локации. Сепак, Гурман рече дека Apple планира да се потпре на вештачка интелигенција за да ги подобри резултатите од пребарувањето и да понуди подобар интерфејс од Google Maps.
Воведувањето реклами во iOS екосистемот на Apple не треба да биде изненадување, бидејќи Гурман претходно објави интерес на Apple за ова уште во 2022 година. Покрај тоа, Apple веќе нуди слотови за реклами во App Store, каде што програмерите можат да платат за да се појават на повидлива позиција за пребарувањата на корисниците.
Покрај Maps, Apple би можел да размисли за вметнување реклами во своите News, Books, Podcasts и други апликации за да генерира повеќе приходи.